1000 euro advertentiebudget!

Win een prijs met Twitter!

Gepubliceerd: 4 mei 2012 14:30
Update: 4 mei 2012 15:19

We hebben bijna 10.000 followers op Twitter en dat vieren we met een speciale actie. We gaan leuke producten verloten onder onze followers en belonen ondernemers met 1000 euro advertentiebudget!

Product aanbieden?

We zoeken ondernemers die een gratis product willen aanbieden. Vervolgens brengen wij hen in contact met onze followers, die het product kunnen winnen. De ondernemer die het meest gedurfde, leukste of bijzonderste product gratis ter beschikking stelt, krijgt 1000 euro advertentiebudget op DeOndernemer.nl.

 

Product winnen?
De followers die de leukste persoonlijke onliner of slogan twitteren met de hashtag #ivdo (ik volg deOndernemer) kunnen de gratis diensten of goederen winnen. Vanaf 10.000 followers gaat de redactie van DeOndernemer.nl de prijzen verloten onder de leukste inzendingen. Wees niet bang als je follower nummer 300-zoveel bent, want iedere follower mag meedoen. Dus verras ons met jullie originele tweets!

Free publicity
In totaal kunnen vijf ondernemers hun producten aanbieden. Zij worden allemaal geïnterviewd voor een artikel op de website. Gratis exposure op een mooie positie op DeOndernemer.nl dus. Wie doet mee?

Bedrijven die hun product ter beschikking stellen voor de actie kunnen ons mailen op redactie@deondernemer.nl.

Foto: CC by zoovroo

 

Aanmelden nieuwsbrief

E-mail
Voornaam
Achternaam


Verstuur

 
  Plaats dit bericht op Twitter Voeg dit bericht toe aan NuJij.nl Voeg dit bericht toe aan linkedin.com Voeg dit bericht toe aan facebook.com Reageer Stuur dit bericht door per email Stuur door Druk deze pagina af op je printer Print  

 

Meest gelezen deondernemer

  • V&D: Vakkundig gesloopt door durfkapitalisten

    DeOndernemer

    Gesloopt door durfkapitalisten
    16 uur geleden
    V&D was voor de overname door investeringsfonds Kohlberg Kravis Roberts onderdeel van een respectabel moederbedrijf met stevige basis. Totdat de durfkapitalisten Vendex-KBB in stukken hakten en in de uitverkoop zetten. Alleen al met de uitverkoop van het vastgoed werd 1,4 miljard getoucheerd. Anno 2015 zijn de hoge huurkosten V&D een doorn in het oog.

  • Snotyoung, stoutste jongetje van de klas

    DeOndernemer

    Het stoutste jongetje van de klas
    20 uur geleden
    Snotyoung is een nieuwe creatieve studio gespecialiseerd in visual content, digital design en art direction. De startup toont geen portfolio, bedrijfsomschrijving of duidelijke call-to-action. "Riskant misschien, maar veiligheid is nooit de juiste keuze als je creatief werk maakt."

  • Opnieuw schoenenketen failliet

    ANP

    Opnieuw schoenenketen failliet
    18 uur geleden
    Schoenwinkelketen House of Shoes is failliet verklaard. Het bedrijf heeft 27 winkels in heel Nederland en een hoofdkantoor in Nieuwkuijk.

Meer nieuws deondernemer

Volgend bericht >

Reageer op dit artikel:  

 

Promotie