#Inspiratie Nog eens 13 mooie voorbeelden van pikante reclamecampagnes

Meer stoute advertenties

Meer stoute advertenties

Door: De Ondernemer 
Gepubliceerd: 18 januari 2013 15:44
Update: 18 januari 2013 16:09

Lezers klikten zich een RSI-arm met het overzicht van de 14 Stoutste Advertenties op DeOndernemer.nl. Creativiteit met een seksueel tintje scoort. Wij begrijpen de principes van vraag en aanbod en trakteren daarom op nog eens 13 mooie voorbeelden van pikante reclamecampagnes.

Volgens onderzoek worden mannen getriggerd tot het kopen van een product als ermee wordt geadverteerd met een mooie vrouw. Ook kopen mannen eerder producten, waarvan ze denken dat die ze aantrekkelijker maken. Deodorantproducent Axe is natuurlijk het schoolvoorbeeld van een merk dat daarop inspeelt. 

2. Post-it

3. Lego for adults

4. Allaboutsex.be

5. Sundek Beachwear: 70′s Inside

6. Antonio Federici

7. Ziegler: Man’s Perfect Dream

8. Layconsa marker: Topless

9. ABC: Creative Picture Editing

10. Chupa Chups For Adult

11. Manix gel

12. Hymen tightening gel

13. Blush Dessous

| Bron

>> Bekijk ook: De Stoutste Advertenties deel 1 (klik op de afbeelding)

1. Nikon gezichtsdetectie

Aanmelden nieuwsbrief

E-mail
Voornaam
Achternaam


Verstuur

 
  Plaats dit bericht op Twitter Voeg dit bericht toe aan NuJij.nl Voeg dit bericht toe aan linkedin.com Voeg dit bericht toe aan facebook.com Reageer Stuur dit bericht door per email Stuur door Druk deze pagina af op je printer Print  

 

Meest gelezen deondernemer

  • Video: vakkenvuller trotseert Ahold-top

    DeOndernemer

    Vakkenvuller trotseert Ahold-top
    16 april 2015, 11:48
    De top van Ahold is woensdag tijdens de aandeelhouders- vergadering met zijn neus op de feiten gedrukt. De 19-jarige vakkenvuller Soufian vroeg in een speech aandacht voor de onderbetaling van jong personeel.

  • Olcay Gulsen: Waarom moet je mij steeds aanvallen?

    DeOndernemer

    Olcay: Waarom val je mij aan?
    Gisteren, 12:42
    De Beatrixzaal van de Jaarbeurs in Utrecht was donderdag een strijdtoneel. Moderator Lars Sørensen gaat tijdens De Week van de Ondernemer in gesprek met iemand die zelden interviews geeft: Olcay Gulsen. Naar eigen zeggen is ze '100 procent in control'. "Sorry hoor, ik neem het even over."

  • Week van de Ondernemer: Whatsapp niet integreren is een denkfout

    DeOndernemer

    'Whatsapp niet integreren is fout'
    Gisteren, 09:23
    Pieter Zwart, directeur van online retailer Coolblue, windt er geen doekjes om bij zijn presentatie op De week van de Ondernemer. "Ik had maar twee doelen toen ik als ondernemer startte; multimiljonair worden en een voorbeeld zijn voor andere bedrijven op het gebied van klantvriendelijkheid."

Meer nieuws deondernemer

Volgend bericht >

Reageer op dit artikel:  

 

Promotie