#Inspiratie Nog eens 13 mooie voorbeelden van pikante reclamecampagnes

Meer stoute advertenties

Meer stoute advertenties

Door: De Ondernemer 
Gepubliceerd: 18 januari 2013 15:44
Update: 18 januari 2013 16:09

Lezers klikten zich een RSI-arm met het overzicht van de 14 Stoutste Advertenties op DeOndernemer.nl. Creativiteit met een seksueel tintje scoort. Wij begrijpen de principes van vraag en aanbod en trakteren daarom op nog eens 13 mooie voorbeelden van pikante reclamecampagnes.

Volgens onderzoek worden mannen getriggerd tot het kopen van een product als ermee wordt geadverteerd met een mooie vrouw. Ook kopen mannen eerder producten, waarvan ze denken dat die ze aantrekkelijker maken. Deodorantproducent Axe is natuurlijk het schoolvoorbeeld van een merk dat daarop inspeelt. 

2. Post-it

3. Lego for adults

4. Allaboutsex.be

5. Sundek Beachwear: 70′s Inside

6. Antonio Federici

7. Ziegler: Man’s Perfect Dream

8. Layconsa marker: Topless

9. ABC: Creative Picture Editing

10. Chupa Chups For Adult

11. Manix gel

12. Hymen tightening gel

13. Blush Dessous

| Bron

>> Bekijk ook: De Stoutste Advertenties deel 1 (klik op de afbeelding)

1. Nikon gezichtsdetectie

Aanmelden nieuwsbrief

E-mail
Voornaam
Achternaam


Verstuur

 
  Plaats dit bericht op Twitter Voeg dit bericht toe aan NuJij.nl Voeg dit bericht toe aan linkedin.com Voeg dit bericht toe aan facebook.com Reageer Stuur dit bericht door per email Stuur door Druk deze pagina af op je printer Print  

 

Meest gelezen deondernemer

  • Openingstijden supermarkten Kerstdagen 2014: 1e en 2e kerstdag

    DeOndernemer

    Openingstijden Kerstdagen 2014
    18 december 2014, 11:46
    Op eerste kerstdag kunnen klanten voor de laatste vergeten feestboodschappen terecht bij tweehonderd supermarkten. Dat zijn er twee keer zoveel in vergelijking met vorig jaar. Bekijk de openingstijden van winkels tijdens de kerstdagen.

  • Wild in super is niet wild

    ANP

    Wild in super is niet wild
    18 december 2014, 11:37
    Wie met kerst een lekker stukje wild op zijn bord krijgt en denkt dat dat is geschoten in de vrije natuur, heeft het vaak goed mis. Veel wild dat in de supermarkten ligt, blijkt namelijk gekweekt wild te zijn.

  • Extreme prijsstijging door olijfoliecrisis

    DeOndernemer.nl

    Extreme prijsstijging door olijfoliecrisis
    18 december 2014, 14:52
    Door een oplopend tekort aan olijven schiet de prijs van olijfolie in de winkel omhoog. Consumenten betalen 30 tot 40 procent meer voor een literfles.

Meer nieuws deondernemer

Volgend bericht >

Reageer op dit artikel:  

 

Promotie