Meest gelezen blogs

Blog top 5: Kloteservice en coaches

Blog top 5: Kloteservice en coaches

Door: DeOndernemer 
Gepubliceerd: 18 januari 2013 18:43
Update: 25 januari 2013 11:23

Gertjan Kleinpaste is klaar met in de wacht staan en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Ondernemers moeten hun klanten juist plezieren. Kleinpaste legde met dit debuut op DeOndernemer.nl de vinger op de zere plek, zijn blog staat deze week met stip bovenaan. Een verdiende tweede plaats is deze week voor Janneke van Heugten, gevolgd door Saskia Schlaghecke. Bekijk de blog top 5.

1. Gertjan Kleinpaste: Laten we allemaal kloteservice bieden!

Wat maakt toch dat alle grote bedrijven hun klantcontact organiseren in een callcenter? Waar goedwillende werkstudenten en deeltijdbellers klanten te woord staan zonder een centimeter regelruimte. Waar problemen braaf worden aangehoord, frustraties van klanten worden bezworen en waar je voor 10 eurocent per minuut minutenlang geen steek verder komt. Wat maakt dat er geen massale opstand uitbreekt onder al die duizenden ontevreden, volstrekt niet serieus genomen klanten? Lees verder.

2. Janneke van Heugten: Ik ben coach. Jij óók al?

In augustus gaf ik een masterclass als onderdeel van een programma van Women Inc. (Nieuwspoort, Den Haag). Ik deed met de deelnemers een oefening waarin ze mij als journalist duidelijk moesten maken welke expertises ze hadden. De term coach viel regelmatig. Lees verder.

3. Saskia Schlaghecke: Bom of wetsvoorstel?

Wat heeft de voorkeur: ‘Bom van Capgemini’ óf wetsvoorstel waarbij er wordt voorgesteld dat werknemers maximaal een vergoeding van € 75.000,- bruto kunnen ontvangen? Lees verder.

4. Gert Anbeek & Harry de Weerd: De 10 gewoontes van 'ongewoon succesvolle mensen'.

Ongewoon succesvolle mensen zijn op drie dimensies succesvol. Dit betekent dat ze zich gelukkig en tevreden voelen over zowel hun carrière en positie, het werk wat ze nu doen, als hun privé situatie. Wat is hun geheim, wat doen deze ongewoon succesvolle mensen dat anderen niet doen of niet volhouden te doen? De 10 gewoontes van een bijzondere groep mensen. Lees verder.

5. Gonny Jeths: Duurzaam dilemma.

Voor de inrichting van de winkel moet je keuzes maken; ik koos voor duurzame materialen en milieuvriendelijke verf. Want ja, hoe leg je anders uit aan je klanten dat je voor je kleding wel voor milieuvriendelijk kiest en op andere vlakken niet? Lees verder.

 

Aanmelden nieuwsbrief

E-mail
Voornaam
Achternaam


Verstuur

 
  Plaats dit bericht op Twitter Voeg dit bericht toe aan NuJij.nl Voeg dit bericht toe aan linkedin.com Voeg dit bericht toe aan facebook.com Reageer Stuur dit bericht door per email Stuur door Druk deze pagina af op je printer Print  

 

Meest gelezen deondernemer

  • Openingstijden supermarkten Kerstdagen 2014: 1e en 2e kerstdag

    DeOndernemer

    Openingstijden Kerstdagen 2014
    18 december 2014, 11:46
    Op eerste kerstdag kunnen klanten voor de laatste vergeten feestboodschappen terecht bij tweehonderd supermarkten. Dat zijn er twee keer zoveel in vergelijking met vorig jaar. Bekijk de openingstijden van winkels tijdens de kerstdagen.

  • Wild in super is niet wild

    ANP

    Wild in super is niet wild
    18 december 2014, 11:37
    Wie met kerst een lekker stukje wild op zijn bord krijgt en denkt dat dat is geschoten in de vrije natuur, heeft het vaak goed mis. Veel wild dat in de supermarkten ligt, blijkt namelijk gekweekt wild te zijn.

  • Extreme prijsstijging door olijfoliecrisis

    DeOndernemer.nl

    Extreme prijsstijging door olijfoliecrisis
    18 december 2014, 14:52
    Door een oplopend tekort aan olijven schiet de prijs van olijfolie in de winkel omhoog. Consumenten betalen 30 tot 40 procent meer voor een literfles.

Meer nieuws deondernemer

Volgend bericht >

Reageer op dit artikel:  

Reageer Door: SuzannV1984, 21 mei 2013 21:36
Van het kastje naar de muur gestuurd worden, dat komt tegenwoordig bij zo'n beetje elke service wel voor. Zwarte enkellaarsjes

 

Promotie