Nieuws Actueel

11 hilarische Facebook-reacties van de Klantenservice

Bram de Vrind 30 juli 2015

De klantenservice wij helpen u graag facebook klachten 335

De Facebook-pagina's van bedrijven zijn tegenwoordig één grote klaagmuur voor huilebakkende klanten. Maar al te vaak zijn de klachten zó tenenkrommend dat je de neiging krijgt om ze van een gevatte doch keiharde reprimande te voorzien. Het razendpopulaire Facebook-account De Klantenservice doet dat, en wel op briljante wijze.

Het account 'Wij helpen je graag' is pas sinds deze maand in de lucht, maar heeft nu al 133.000 (!) likes. Het motto: "Behulpzamer kunnen we het niet maken. Wel véél grappiger". Lach jezelf in een scheur met dit overzicht van de meest hilarische reacties van dit geweldige account.

1. Efteling: Klartvriendelijkheid mongool

2. Scapino: Groot zooitje

3. Vodafone: SCHANDE!!!!!

4. Blokker: Vreselijk langdradig kutverhaal

5. Vodafone: De laatste nummer

6. Albert Heijn: Basisschool

7. XS4ALL: Speeddealer

8. Albert Heijn: Gewoon zwaar verneukt

9. PostNL: Wordt hier echt moe van!!

10. Ziggo: Onvoldoende saldo

11. Leen Bakker: WAARDELOOS