Nieuws Actueel

Aan sommige klanten heb je niets

Martijn Vervest 14 november 2014

Dat je met sommige klanten eindeloos geduld moet kunnen opbrengen is geen ondernemer vreemd. De hoofdpersoon in de blog van Jan de Roos maakt het echter wel heel bont. “Uiteraard is de klant koning, maar gelukkig bepalen wij zelf hoe ver wij gaan om tot zaken te komen met een klant”, merkt hij dan ook terecht op. De blogtop 5: 1. Jan de Roos – Nu breekt mijn klomp De telefoon gaat, “Jongens van Outdoor u spreekt met Jan.” Een klant, hij heeft mijn voorstel ontvangen is in de buurt en wil deze graag even met mij komen bespreken. Geen probleem uiteraard, kom maar langs dan maak ik even tijd.2. Esther Raats-Coster – Een ZZP’er is geen werknemer De afgelopen tijd doen er weer geluiden de ronde over het afschaffen van de zelfstandigenaftrek. Het Kabinet zou plannen hebben om de ondernemersfaciliteiten, waaronder de zelfstandigenaftrek, in te dammen. 3. Janneke van Heugten – Niet iedereen zit op jou te wachten De meeste mensen gaan er van uit dat een publiciteitscampagne pas succesvol is als je de landelijke media hebt gehaald. Sommige berichten zijn echter alleen interessant voor regionale media. 4. Bouwien Rutten – Leren tot 100 te tellen Deze week was er een moment dat ik zwaar aan het denken werd gezet. Nu gebeurt dat wel vaker, dat ik even na moet denken voordat ik een vraag beantwoord. 5. Fiona Zwart – Succes is kwetsbaar durven zijnEen paar weken geleden was ik onderweg naar een ondernemersevent in Amsterdam. In de auto luisterde ik naar 3FM. Daar was rapper en tekstfilosoof Typhoon te gast. Voor Typhoon, oftewel Glenn de Randamie, was 2014 zijn jaar.