Nieuws Actueel

ESTO zet sponsorgeld zo efficiënt mogelijk in

Van onze redactie 11 mei 2015

Image 4914264

Het extra sponsorgeld zo efficiënt mogelijk inzetten. Daarover heeft ESTO uit Bodegraven een klein jaar geleden het hoofd gebogen na het winnen van de pitch van ING. ,,Het geld is bedoeld voor onze jeugd, maar je wilt wel dat álle jeugd daar iets aan heeft,'' vertelt John Haenen, bestuurslid en voorzitter van de sponsorcommissie. En daarin zijn de withemden geslaagd, zo blijkt uit een opsomming van Haenen. ,,In de eerste plaats hebben we alle jeugdspelers voorzien van een nieuw kledingpakket. De leiders kregen een coachjas en de trainers een trainerspakket. Daarmee zorgen we voor een professionele uitstraling van onze jeugdteams en het stimuleert je vrijwilligers.''Met al dat textiel werd een flinke hap uit de sponsorbijdrage genomen, maar toch volgt nog een lijst met allerhande uitgaven. ,,We besteden een deel aan het nog leuker maken van onze jaarlijkse jeugdolympiade voor de jongste jeugdteams. De C- en B-selectie gaan naar een internationaal toernooi in Denemarken, de andere C- en B-jeugd krijgt een teamuitje. De meisjes zijn met een touringcar naar ADO-Ajax geweest. Op die manier kunnen we alle jeugdleden van onze groeiende club een extraatje bieden.''