Nieuws Actueel

Goedverblijf.nl helpt klanten bij boeken van hotels

Van onze redactie 22 mei 2015

Goedverblijf Robin Schepers Robin Hilberink

Goedverblijf.nl is het bedrijf van Robin Schepers uit Kloosterhaar. Via zijn website kunnen klanten hotels boeken in Nederland, België en Duitsland. De meerwaarde zit in de arrangementen die worden aangeboden, dat is het concept waarmee Goedverblijf.nl zich wil onderscheiden. „We doen met name korte arrangementen van twee dagen”, vertelt Schepers. „Onze doelgroep blijkt vooral uit 65-plussers te bestaan.”

Achtergrond

Na een opleiding aan de hogere hotelschool is Schepers aan de slag gegaan in de hotelbranche. Hij heeft ervaring opgedaan bij Golden Tulip hotels en bij het prestigieuze landgoed & residentie Hunzebergen in het Drentse Exloo. Na de verkoop van Hunzebergen is Schepers voor zichzelf begonnen, met Goedverblijf.nl als resultaat. „Ik wilde een platform om acties op te zetten en contacten met klanten op te bouwen. De naam voor de site was ook belangrijk en tegelijk lastig om te bedenken. Veel namen met ‘vakantie’ erin of ‘hotel’ zijn al bezet. En het moest een makkelijk te onthouden én te schrijven naam zijn. De eerste boeking werd in mei 2012 gedaan. Ja, daar hebben we wel even iets op gedronken.”

Advertenties

De aftrap is groot aangepakt, met een maand lang advertenties in tien weekbladen zoals Libelle en Story. Daarbij zijn arrangementen van veertig hotels aangeboden. „Het was een goede deal, voor de hotels zeker. Het concept slaat aan, we kunnen vaak aardige combinaties aanbieden. En we zoeken steeds nieuwe arrangementen. Nu zijn we bijvoorbeeld in gesprek met Holland Casino.”

Foto: Robin Schepers, eigenaar van Goedverblijf.nl. (Robin Hilberink)