Nieuws Actueel

Kinderen naar ziekenhuis na barbecueën in woning

Van onze redactie 10 november 2015

Image 5427610

(FOTO'S) Bewoners naar ziekenhuis na binnenbarbecue in Ulvenhout - https://t.co/gtLcMoVMA5pic.twitter.com/9xpjC8vtEm

— MaRicMedia.nl (@MaRicMedia) November 10, 2015

De kinderen voelden zich niet goed nadat er in hun huis gebarbecued was. Dat bevestigt een woordvoerster van de Veiligheidsregio. Ambulancebroeders reden na een melding naar het huis aan Het Hofflandt in Ulvenhout, waarin de kinderen die niet goed geworden waren zich bevonden.De woning stond vol rook en het ambulancepersoneel was daarom bang dat er koolmonixide in het huis aanwezig was. De ambulancebroes wachtten daarom op de brandweer die kon melden dat het levensgevaarlijke gas de reddingsoperatie niet in gevaar zou brengen. Nadat de kinderen naar het ziekenhuis gebracht waren, heeft de brandweer de woning grondig gelucht.