Nieuws Actueel

L'eau aan de slag voor Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij

Rik Nizet 27 oktober 2015

Leau reclamebureau groot

De Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij (NBWM) heeft l’eau uitgekozen om een lead-generation programma op te zetten. NBWM verzorgt valutatransacties voor Nederlandse import- en exportbedrijven, die handelen buiten de eurozone. NBWM biedt haar klanten in vrijwel alle gevallen aanmerkelijk gunstiger tarieven dan de grote banken dat doen.NBWM bestaat inmiddels ruim anderhalf jaar en heeft haar kantoor op de Amsterdamse effectenbeurs. "De fase waarin we nu zijn beland maakt de weg vrij voor een uiterst gerichte wervingstrategie. L’eau verraste ons met een hele eigen visie daarop", vertelt Martin ter Braak, Head of Marketing NBWM.Gevestigde orde"NBWM past bij een bureau als het onze", complimenteert Olaf Cox, client service director l’eau. "Een uitdagende partij die het opneemt tegen de gevestigde orde. Maar die om succesvol te zijn op nog indringender wijze moet communiceren. We helpen ze daar graag bij."L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels ruim 15 jaar. L’eau werkt naast NBWM onder meer voor crossmediale klanten als Nuon, Yarden, Aegon, KWF Kankerbestrijding, Avans Hogeschool, Brand New Day en Cordaid.