Nieuws Actueel

Merk Waardige Marketing wint Startersprijs 2014 van gemeente Hengelo

Van onze redactie 20 november 2014

Niels Bergsma en Bart Cornelisse van het Hengelose marketingbureau hebben de prijs in de wacht gesleept met hun concept 'Kassabondeals'. Het duo heeft bedacht dat het voor ondernemers interessant is om reclame op de achterkant van kassabonnen te zetten. De jury noemde het een 'even simpel als verbluffend concept'.

Merk Waardige Marketing heeft een cheque ter waarde van 3.000 euro gewonnen. Het geld is bedoeld voor de ontwikkeling van het bedrijf.

NominatiesDe andere genomineerde starters waren Autosociaal van Roy Roelofs, die een speciale app ontwikkelde voor onderhoudsbeurten en Lekker Thuis Oud Worden van Anita Kollen, gespecialiseerd in het levensloopbestendig maken van woningen.

Foto: vlnr: Bart Cornelisse (Merk Waardige Marketing), Anita Kollen (lekker thuis oud worden) , Jeroen Boerkamp (2013) , Roy Roelofs (Auto Sociaal) , Niels Bergsma (Merk Waardige Marketing) en Wethouder Mariska ten Heuw en Voorzitter Fedde Zwanenburg. (Lenneke Lingmont)