Nieuws Actueel

Merk Waardige Marketing wint Startersprijs gemeente Hengelo

Van onze redactie 19 november 2014

Met KassabonDeals probeert Merk Waardige Marketing bedrijven te overtuigen om reclame op de achterzijde van een kassabon te zetten. Het idee leverde in het begin veel weerstand op van hoofdkantoren van supermarkten, maar het doorzettingsvermogen van Merk Waardige Marketing zorgde ervoor dat het bedrijf toch in is geslaagd in de missie.

De andere genomineerde starters waren Autosociaal van Roy Roelofs, die een speciale app ontwikkelde voor onderhoudsbeurten en Lekker Thuis Oud Worden van Anita Kollen, gespecialiseerd in het levensloopbestendig maken van woningen. Zij ontvingen allen een cheque ter waarde van duizend euro.

Foto: De prijswinnaars van de Startersprijs 2014. Van links naar rechts Bart Cornelisse (Merk Waardige Marketing), Anita Kollen (lekker thuis oud worden), Jeroen Boerkamp (winnaar 2013), Roy Roelofs (Auto Sociaal), Niels Bergsma (Merk Waardige Marketing), wethouder Mariska ten Heuw en voorzitter Fedde Zwanenburg. (Lenneke Lingmont)