Nieuws Actueel

Nieuwe kerstbeker maakt Starbucks niet populair

Van onze redactie 9 november 2015

Image 5424019

De Amerikaan Joshua Feuerstein was daar zo boos over dat hij een filmpje op zijn Facebook postte. Volgens hem zou Starbucks de kerstbekers hebben veranderd, omdat het bedrijf Jezus haat. In zijn video roepthij iedereen op om als naam 'Merry Christmas' op te geven, een foto van de beker te maken en deze op social media te delen met de #merrychristmasstarbucks. Zijn video werd meer dan 10 miljoen keer bekeken.Starbucks laat in een reactie op de video van Feuerstein weten dat zij geen kwade bedoelingen hadden. Met de blanco beker kan iedereen het kerstverhaal juist op zijn eigen manier invullen.

Starbucks REMOVED CHRISTMAS from their cups because they hate Jesus ... SO I PRANKED THEM ... and they HATE IT!!!! #shareUse #MERRYCHRISTMASSTARBUCKSFollow --> Joshua Feuerstein

Posted by Joshua Feuerstein on Thursday, November 5, 2015