Nieuws Actueel

Philips wint Marcom Award met portal van TriMM

Van onze redactie 20 november 2014

De prijs wordt ieder jaar uitgereikt aan marketing- en communicatieprofessionals die opvallen met bijzondere en creatieve prestaties. Aan de competitie, die wereldwijd de grootste in zijn soort is, deden 6.500 deelnemers uit zeventien verschillende landen mee.

De grote merken aan wie Philips Lighting levert, maken toepassingen voor binnen- en buitenverlichting voor heel Europa. Philips wil meer digitaal zakendoen met partnerbedrijven. Daarom ontwikkelde TriMM een platform voor het optimaliseren van de klantervaring.

My Technology PortalDat platform werd de My Technology Portal, een dashboard waarin de klant 24 uur per dag, zeven dagen per week een proefexemplaar kan aanvragen, kan zien welke productlanceringen op de planning staan en ook direct orders kan plaatsen.

TriMM scoort helft omzet buiten TwenteTriMM is een internetbureau met 85 werknemers met een sterke focus op business to business. Het bureau scoort volgens directeur Marc Woesthuis tegenwoordig de helft van zijn omzet in de regio Eindhoven. “Het succes van het platform voor Philips OEM, dat begin dit jaar live is gegaan, heeft ons meer opdrachten van Philips opgeleverd. Dat is mooi.” Vanuit Enschede en Baarn bouwt het bureau internetoplossingen op het snijvlak van marketing en IT. TriMM werkt voor klanten als KPN, Philips, NXP Semiconductors, ROSEN Group, Ten Cate, Pentair en Teijin Aramid.