Nieuws Actueel

Slechtste nepproducten ooit

Lotte Grimberg 22 juni 2015

De neptassen van Louis Vuitton of de plastic brillen van Ray-Ban zijn ondertussen niet meer weg te denken. Veel ondernemers proberen hun slag te slaan met nepproducten van populaire merken. Maar sommigen gaan net een stapje te ver door een 'eigen' merk op de markt te brengen. Zin in slippers van nkie of in een kopje koffie van de sunbucks, dan ben je bij hen aan het juiste adres.

Met deze slechtste nepproducten ooit is één ding zeker. Je hoeft niet de hoofdprijs te betalen voor deze 'nepmerken'.

1.NkieDe enige echte sponsor van UEFA 2008.

2. Spader-manHij mag dan veel weg hebben van spider-man, maar het is toch duidelijk dat deze speelgoedpop een stuk gespierder is.

3. SunbucksBij je eerste bezoekje is het even schrikken van het monstersymbool. Maar ook hier kan je terecht voor dagelijkse shot caffeine.

4. Frans TromersZal het een foutje van de fabriek zijn? Nee, gewoon een slimme ondernemerstruc.

5. AdidosZal het opvallen?

6. TunaVoor de echte visliefhebber

7. Ball StarDe B doorkrassen en je bezit een echte All Star.

8. PasunnicVooral originele slogan heeft Pasunnic bedacht.

9. Dolce & BananaZal je een gratis banaan krijgen bij aankoop boven de 25 euro.