Nieuws Actueel

Super Bowl reclames: Hoofdrol (achterwerk) Kim Kardashian

Bram de Vrind 2 februari 2015

De Super Bowl is in Amerika niet alleen de hoogmis op sportgebied, het is ook het evenement waarin reclamemakers hun nieuwe campagnes lanceren. De grote merken presenteerden zich met indrukwekkende beelden, humor en een reeks sterren. Zo waren in de reclames hoofdrollen weggelegd voor Pierce Brosnan, Liam Neeson en (het achterwerk van) Kim Kardashian.

Merken legden een fortuin neer om hun campagnes tijdens het evenement uitgezonden te krijgen. Televisienetwerk NBC bracht adverteerders 4,5 miljoen dollar in rekening voor een reclamespotje van een halve minuut. Een overzicht van vijf spots die de show stalen:

1. KIA: Een nieuwe rol voor James Bond-acteur Brosnan

2. NO MORE: De eerste Super Bowl-reclame tegen huiselijk geweld

3. Budweiser: Lost Dog

4. Dove Men: #RealStrength

5. T-Mobile: Kim Kardashian's Data Stash