Nieuws Actueel

Telecats uit Enschede en de KCM intensiveren samenwerking

Van onze redactie 16 maart 2015

KCM Telecats

Volgens Hirschel Hessel, directeur van de KCM kunnen de bedrijven hun leidende positie in de markt van klanttevredenheidsonderzoeken uitbouwen door het intensiveren van de samenwerking. ”Door de telefonische klanttevredenheidsonderzoeken via het platform van Telecats te laten verlopen bieden we een extra communicatiemedium aan waarop klanten telefonisch hun waardering op een beleving kunnen geven.”

Directeur van Telecats, Wim Luimes, noemt het ‘prettig’ om onder de motorkap van KCM te zitten. “De KCM is in een aantal jaren uitgegroeid tot de organisatie waar je moet zijn om onderzoek te doen naar klanttevredenheid in de ruimste zin des woords en via verschillende kanalen.” TelecatsMet ruim 400 klanten, waaronder, Aegon, KPN, De Telegraaf, de Politie (VTSPN), diverse gemeentes en Consumentenbond, is het Enschedese Telecats een toonaangevende onderneming op het gebied van innovatieve klantcontactoplossingen met behulp van interactieve voice response (IVR), spraaktechnologie en VoIP.

KCMDe KCM, gevestigd in Loosdrecht, is een direct customer feedback instrument dat voor vele organisaties (profit en non-profit) tevredenheid, NPS en de stemming op social media onderzoekt en direct rapporteert in een online dashboard.

Foto: Wim Luimes (Telecats) en Hirschel Hessel (KCM), (KCM/Telecats)