Nieuws Actueel

Tiener verbrand door 'ontploffende' iPhone

Van onze redactie 20 mei 2015

Image 4936482

De knaap uit Rimbey in Alberta raakte verbrand door een steekvlam. Volgens Global News lag het slachtoffer te slapen met zijn iPhone naast zich in bed. Het toestel was aan het opladen toen het plots vuur vatte. De vlammen zetten de matras in brand en daarbij raakte de tiener verbrand aan zijn handen en benen. Samen met zijn vader bluste hij het brandje en daarna gingen de twee richting ziekenhuis. De jongen had een ono lader gekocht in een tankstation.