Nieuws Actueel

Twentse campagne promoot toerisme in de regio

Van onze redactie 3 maart 2015

Rutbeek toerisme emiel muijderman

Dat gebeurt op vakantiebeurzen, met redactionele reportages in enkele publiekstijdschriften en met een aantal items in het RTL4-programma Het Land van…, dat dit voorjaar in het weekend op televisie te zien is. Dit programma besteedt aandacht aan tips voor leuke uitjes in Nederland en is een initiatief van de ANWB.

ANWBDoor het grote bereik van de ANWB-media, middels hun website, social media en tijdschriften, wordt het aanbod van de campings en bungalowparken in Twente ‘krachtig ontsloten’, aldus directeur Anna Waanders van TBT en voorzitter Alex Wassink van COBT gistermiddag bij de presentatie van de campagne. Toerischtisch merk TwenteHet Twents Bureau voor Toerisme speelt hier tevens op in met radiospotjes op landelijke zenders in de actiemaand mei. „De campagne is enerzijds gericht op verstevigen van de naamsbekendheid van het toeristisch merk Twente en anderzijds op het interesse wekken voor het ruime aanbod op dat gebied in deze regio”, lichtte Waanders toe.

Foto: Emiel Muijderman