Nieuws Actueel

Volgens regionale deelnemers levert Horecava ‘altijd wel iets op’

Van onze redactie 19 januari 2015

De meeste van deze bedrijven doen al jaren mee, sommige zelfs al vrijwel sinds de beurs 59 jaar geleden voor het eerst werd gehouden. Opleveren doet het altijd wel iets, is de algemene opvatting van de delegatie uit Oost-Nederland.

Contacten„Is het niet op korte termijn, dan wel op de langere termijn. Het oogsten begint vaak pas ver na de beurs”, schetst marketingmanager Lia van der Weiden van Eijsink Betaalsystemen uit Hengelo. Eijsink is al jaren present op de Horecava. „Het levert altijd nieuwe contacten op.” Verder wordt op de beursvloer het netwerk met bestaande klanten onderhouden. KostenKoffiebranderij Hesselink Koffie uit Winterswijk is net als Elite een oude bekende op de Horecava. „Je verdient er de kosten van de beurs niet mee terug, maar het levert altijd nieuwe klanten op”, stelt directeur Gerrit Hesselink. Ook fabrikant Elite Salades & Snacks uit Neede vindt het niet meer dan logisch om op de vakbeurs te staan. „Als landelijk georiënteerd bedrijf moet je op de grootste vakbeurs gewoon laten zien waar je mee bezig bent, los van de kosten.”HorecavaDe Horecava telde deze week 530 exposanten, van wie 25 uit Twente en de Achterhoek. Zij investeren graag in de toonaangevende horecavakbeurs van ons land.