Nieuws Marketing

1000e lid deOndernemer op Business Meets Twente: 'Het evenement wordt steeds mooier'

Ondernemers zijn woensdag druk met elkaar in gesprek op Business Meets Twente. Het evenement biedt bedrijven niet alleen een podium en netwerklocatie, maar is ook een bron van inspiratie en een plek waar kennis en inzichten worden gedeeld. Eén van de ondernemers die dit jaar op de grootste netwerkvloer van de regio staat, is Raymond Kettering van Intercept BV uit Zwolle.

Van onze redactie 18 november 2015

Raymond Kettering rechts van Intercept BV Frans Nikkels

Hij was het 1000e officiële lid van deOndernemer Oost en won een pitchpoint op BMT ter waarde van €1.000,00. Raymond staat voor de tweede keer op de beurs. ,,Ik vind het evenement steeds mooier worden. De hal ziet er goed uit en er lopen veel mensen langs onze pitchpoint waar we een praatje mee kunnen maken.”

BiertjesSamen met collega’s Tom Bartels en Job Verhagen deelt hij alcoholvrije biertjes uit. ,,0,0% zorgen over uw IT en 100% flexibel,” leggen de mannen uit. ,, Intercept BV is een IT bedrijf dat klanten helpt het meeste uit de IT mogelijkheden te halen, zodat klanten snel en veilig beschikbaarheid hebben over hun applicaties en data. De 0,0% biertjes zijn natuurlijk een knipoog. Jammer dat het geen Grolsch is,” lacht Raymond.

Dezelfde cultuurBusiness Meets Twente is volgens Raymond voor veel regionale bedrijven interessant. ,,Werken met lokale ondernemers vinden we belangrijk. Je spreekt elkaars taal en hebt dezelfde cultuur.”

Bovenstaande foto: De overhandiging van de pitchpoint. Mario Hannink (links) en Raymond Kettering. Door: Frans Nikkels