Nieuws Marketing
Bloemenwinkel 'Orangerie 21' drie keer zo groot aan Het Kolkje
Nieuw elan aan de rand van het centrum van Almelo. Creatieve speciaalzaak 'Orangerie 21' aan Het Kolkje in Almelo.

Ze zit nog vol ideeën. "En dat kan ik hier mooi laten zien", zegt Anita ter Keurs over het nieuwe onderkomen van haar bloemenzaak Orangerie 21. De renovatie van het karakteristieke, ooit door meubelhandel Berntsen gebouwde winkelpand is haar initiatief. Ze kocht het vorig jaar zomer samen met Jos Deperink aan om er wat moois van te maken. Op het houten casco na is het pand geheel vernieuwd. De renovatie duurde een maandje langer dan gepland, maar Ter Keurs is tevreden. "We zijn er heel erg op vooruit gegaan", zegt ze lachend.
Meer ruimteDe naam van de zaak verwijst naar de Oranjestraat 21 waar ze tien jaar geleden begon. "We waren daar uit ons jasje gegroeid. Hier hebben we drie keer zoveel ruimte. Het biedt onder meer de mogelijkheid voor een betere presentatie van het aanbod, dat uitgebreid is met trendy merken als Des Pots, Zenza en Van Verre."
FelicitatiesEn dat waarderen de klanten, die de zaak ook op de nieuwe plek weten te vinden. Een grote tafel vol cadeaus en andere vormen van felicitaties getuigt daarvan. "Al met al zijn we hier drie jaar mee bezig geweest, de klanten leefden als het ware mee", aldus Ter Keurs.
Lees ook: Drie creatieve speciaalzaken aan Het Kolkje in Almelo
Lees ook: 'Hap' in Almelo zorgt voor delicatessen aan Het Kolkje
Lees ook: Het Stijllokaal in Almelo voor en door Almeloërs
Foto: Rikkert Harink