Podcast Contentmarketing

Merkendeskundige Erwin Wijman legt uit: zo pak je die reclamekansen

In zijn nieuwe podcast gaat naamexpert en oprichter van Namarama Floris Hülsmann in gesprek met merkendeskundige en journalist Erwin Wijman. De twee hebben het over Wijman zijn nieuwe dikke boek en over de vele kansen die er voor ondernemers liggen om reclame voor zichzelf te maken. Alles over die kansen weten? Check snel de podcast!

Presentatie: Floris Hülsmann 24 oktober 2019

Erwin Wijman

Floris Hülsmann, gastheer van de podcast De Namarama Show, spreekt met merkendeskundige en journalist Erwin Wijman over zijn nieuwe boek 'Zo verkoop je alles'. Wijman is schrijver van meerdere managementboeken zoals 'Denken als Elon Musk' en 'De Bedrijfsnamenfabriek', en van autoboeken als 'Succes met je grote auto', 'Wat je rijdt ben je zelf' en 'De Geluksmachine'.

''Het gaat niet om de tent, maar om de vent''

Erwin Wijman, merkendeskundige

Hülsmann: ,,We hebben het over zijn nieuwe dikke koffietafelboek en over de vele kansen die er voor ondernemers liggen om reclame voor zichzelf te maken. We hebben het over de overtuigingen die mensen hebben over reclame en wat velen tegenhoudt om aan marketing te doen.''

Nieuwe campagne Albert Heijn

“'Het gaat niet om de tent, maar om de vent', zegt Erwin meerdere keren. Het persoonlijke verhaal is waar de kracht zit om contact met je klanten te krijgen en te houden. Dat brengt ons op de nieuwe campagne van Albert Heijn met Ilse en haar gezin. Om van daaruit weer naar zijn favoriete onderwerp te gaan: auto’s. Wat het verband is tussen de namen van onze auto’s en de namen die we kiezen voor onze kinderen. De nieuwe naam van het Haagse kunstpaleis komt uiteraard ook aan bod."