Nieuws Marketing

Ondernemers netwerken er op los tijdens Business Meets Twente

Bedrijven, instellingen en professionals uit de regio met elkaar in contact brengen en zo het Twentse bedrijfsleven stimuleren. Dat is het doel van Business Meets Twente dat vanaf woensdag van start is gegaan.

Van onze redactie 18 november 2015

BMT 2014

Ondernemers netwerken er op los, doen o.a. inspiratie op bij de levenslessen van Bram Moszkowicz en ontdekken de kracht van een Youtube kanaal door Both Social en Twinsense die hierover een seminar geven.Verschillende branchesBedrijven hopen tijdens Business Meets Twente in contact te komen met ondernemers, zodat ze wat voor elkaar kunnen betekenen. Maikel Boelema van TwenPack Wierden staat ook op de beurs. De reden dat hij hier staat? ,,Wij hebben alles in huis om de webshophouder te ontzorgen. Dat willen we hier overbrengen. Ik heb vaker op deze beurs gestaan. Dit is dé plek om verschillende branches op te zoeken,” vertelt Maikel Boelema van TwenPack.Middenin de doelgroep Daar is Jeffrey Wegerink van Build Your Brand uit Haaksbergen het ermee eens. ,,Ik heb veel gehoord over Business Meets Twente. Ik sta er nu voor de eerste keer en mijn eerste indruk is positief. Het is fris opgezet en je zit middenin de doelgroep die je graag wilt aanspreken.” Als de standhouder zelf een seminar kon bezoeken, zou hij een bezoekje hebben gebracht aan de seminar van Bram Moszkowicz. ,,De seminar 'levenslessen van Bram Moszkowicz' zou me wel interessant lijken.”

Een goed beginMensen aanspreken is iets dat je veel ziet op de beurs. Zo ook de standhouders van de DiP-App. Een man wordt aangesproken, vervolgens op de foto gezet en daarna levert de ondernemer zijn visite kaartje in, zodat DiP een digitale visitekaart voor hem kan maken. ,,DiP staat voor Digitaal informatie Profiel en is dé oplossing om altijd een visitekaartje bij de hand te hebben. Hij staat gewoon op je smartphone en die heb je natuurlijk altijd bij je. We krijgen vaak te horen ‘dat zoiets er nog niet eerder was’. Dat we hier nu staan is een goed begin om mensen kennis te laten maken met DiP,” vertellen de standhouders.VerbindenKennis delen en verbinden in de breedste zin van het woord. Het thema ‘Ondernemend samenwerken’ staat dit jaar centraal en dat is te merken tijdens de elfde editie van Business Meets Twente.Foto: Lars Smook. Business Meets Twente 2014