Nieuws Marketing

SuperBuddy wint start-up wedstrijd

SuperBuddy, de piepjonge Zwolse dienst die online bestelde boodschappen thuisbezorgd, heeft maandagavond de GetInTheRing Regio Zwolle Challenge gewonnen. De wedstrijd, onderdeel van de Global Entrepreneurship Week Zwolle, wil jongeren en startende bedrijven stimuleren.

Van onze redactie 17 november 2015

Boodschappeninternetshoppenwagentje

In een echte boksring moesten verschillende Zwolse startups - onlangs opgerichte bedrijven die alle hulp, financiering en investering kunnen gebruiken - hun product of dienst presenteren.

Een jury beoordeelde de zes deelnemers, waaronder ook JuDa Fashion, Sidefloat en Trippi. De best beoordeelde start-up wint verschillende prijzen van in totaal 7.000 euro, waaronder 1.000 euro investeringskapitaal, een handelsreis naar Barcelona en bedrijfsadvies van ABN Amro, Flynth en Lovetofund.

SuperBuddy biedt iedereen die geen tijd heeft om zelf boodschappen te doen of dit niet kan de mogelijkheid om hun lijstje digitaal door te geven aan een van de bij het bedrijf aangemelde SuperBuddies. Zij gaan vervolgens op pad om de boodschappen te kopen en leveren ze, tegen een kleine vergoeding, af bij de opdrachtgever. Die betaalt de vergoeding én de prijs van de boodschappen.