Jopie Geerts

Girav

Girav is daardoor uit nood geboren. Een T-shirt in de juiste lengte en ook nog in goede kwaliteit was voor 2010 niet te vinden. Daarom biedt het merk shirts in zeventien verschillende maten en vind de klant bij Girav altijd de perfecte fit. De ondernemers achter het bedrijf, Erik de Weerd en Jopie Geerts, hebben twintig jaar ervaring in productontwikkeling en inkoop bij diverse kledingmerken en fabrikanten.

Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je een bevestigingslink kunnen mailen.
Waarom kiezen mannen voor een girav tshirt

Waarom genomineerd?

Veel Nederlandse mannen hebben een lang lijf en een kast vol te korte T-shirts. Geen ramp, kledingmerk Girav helpt hen alsnog een een perfect passend exemplaar dat netjes in de pantalon blijft zitten. Inmiddels is het merk doorgegroeid naar tevreden klanten in ruim 45 landen, houdt Girav 'de markt dicht', is er een immer heldere en qua look & feel sterk vormgegeven communicatieboodschap en stijgt het aantal online bestellingen en de omzet jaarlijks zienderogen. Het (bijna) afgelopen jaar stond voor Girav in het teken van expansie in Duitsland. Met succes.