Rochdi Darrazi

Boldking

Met enkel online verkrijgbare scheermesjes en andere badkamerbenodigdheden excelleren op een markt die sinds decennia wordt overheerst door slechts enkele grote spelers. De Amsterdamse ondernemer Rochdi Darrazi flikt het. Hij is de man achter Boldking, het bedrijf dat de beste vriend van de man in de badkamer wil zijn. Gedurende zeven jaar Boldking is gebleken dat de onafhankelijke scheermesjesproducent steeds meer een merk is om rekening mee te houden. Niet alleen voor de scherende consument, ook voor de grote merken.

Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je een bevestigingslink kunnen mailen.
Rochdi Darrazi Boldking scheermesjes

Waarom genomineerd?

Wat nou elke keer weer die prijzige Gillette-mesjes in de super of drogist aanschaffen. Dat ook scheermesjes en aanverwante producten als online abonnementsvorm scoren bewijst ras-Amsterdammer Darrazi al enkele jaren. Dat werd ondanks (of juist vanwege) de coronacrisis niet minder in 2020. Boldking is misschien wel het meest coole scheermerk van het moment dat zich meer en meer bewijst als uniek concurrent van die grote, gladde jongens in de markt. Aan de basis van succes staat altijd een hecht team, daar weet de ondernemer alles van af. Darrazi: ,,Er lopen 26 ontzettend slimme mensen rond en met zijn allen weten ze veel meer dan één enkel persoon. Daar ben ik trots op. Mijn taak is om de boel bij elkaar te houden en Boldking de goede kant op te leiden. Wat het team van mij als baas vindt? Fair. Veeleisend. Ik leg de lat voor mijzelf hoog. Dus ook de lat voor het gehele team. Hard werken, maar inspirerend. Mensen die hier net werken vertellen me regelmatig dat het een hechte familie is. Hoe mooi is dat?’’