De Ondernemer Podcasts Aandachtstrekkers 30x30cm

Aandachtstrekkers

In de podcastserie Aandachtstrekkers signaleren Michel Ariëns en Patrick Wessels online trends. De investeerder in startups en founder van online marketingbureau .CREW en de consumentenpsycholoog koppelen dat aan de psychologie van de klant. En adviseren hoe ondernemers daar goed op kunnen inspelen.

Kortingsacties, stuntprijzen en topaanbiedingen: wat hebben jij en de consument daar nou echt aan?

In de aanbieding. Presentatoren Michel Ariëns en Patrick Wessels zijn te horen in deze zeer inspirerende en informatieve aflevering 6 van Aandachtstrekkers. Waarom deze podcast zo boeiend is? Het draait dertig minuten lang om prijzen, kortingen, aanbiedingen en meer. Online en offline. De psychologie en de marketing achter de belangrijkste vraag voor elke consumerende Nederlander: wat kost dat nou?

Goudmijn of valkuil: dit vinden deze online marketingexpert en psycholoog van data

Dat grote bedrijven als bol.com en Spotify data van klanten gebruiken om de consument nog beter te koppelen aan het gebodene en de relatie te verstevigen, dat mag natuurlijk geen geheim meer heten. Maar wat kan jij als ondernemer daarvan leren? Wat zijn de valkuilen? Hoe zit het met privacy? Michel Ariëns en Patrick Wessels leggen het je uit in aflevering 5 van Aandachtstrekkers.

'Dat Formule 1 via Netflix slim nieuwe fans scoort, kunnen ondernemers ook'

Wat begint met Netflix, de Formule 1 en de populaire serie Drive to Survive, eindigt in deze podcast met tips voor ondernemers hoe zij zelf die slimme strategie kunnen toepassen om nieuwe fans, klanten, consumenten te binden. Kijktip: Drive to Survive. Luistertip: aflevering 4 van Aandachtstrekkers.

Voordelen en valkuilen van online adverteren op social media: dit moet je weten

In de podcastserie Aandachtstrekkers bespreken Michel Ariëns (investeerder in startups en oprichter van online marketingbureau .CREW) en Patrick Wessels (consumentenpsycholoog en Raad van Advies-lid) online trends. Ze koppelen het aan de psychologie van de klant en ze adviseren hoe ondernemers daar goed op kunnen inspelen. Ditmaal draait het om data. Data waarmee je veel specifieker kunt adverteren gericht op de juiste doelgroep. Tips? Advies? Achtergrond? Niet afwachten, luisteren maar…

Sociaal en verrassendonline verkopen? Het kan en de Aandachtstrekkers weten hoe

In de nieuwe podcastserie Aandachtstrekkers signaleren Michel Ariëns en Patrick Wessels online trends. De investeerder in startups en founder van online marketingbureau .CREW en de consumentenpsycholoog en Raad van Advies-lid koppelen dat aan de psychologie van de klant en ze adviseren hoe ondernemers daar goed op kunnen inspelen. In deze tweede podcast draait het om de online winkelstraat. Wat kunnen online ondernemers doen om de digitale ervaring van de consument beter te maken? Kortom, alles over social selling.

Is het abonnementsmodel het juiste model voor jouw dienst of product?

In de nieuwe podcastserie Aandachtstrekkers signaleren Michel Ariëns en Patrick Wessels online trends. De investeerder in startups en founder van online marketingbureau .CREW en de consumentenpsycholoog annex Raad van Advies-lid koppelen dat aan de psychologie van de klant. En ze adviseren hoe ondernemers daar goed op kunnen inspelen. In aflevering 1 draait het om abonnementsmodellen en wat de ondernemer aan deze modellen kan hebben. En wat betekent het voor de consument? Je hoort het in de podcast.