Jeroen van Glabbeek

Ceo van communicatiebedrijf CM.com

Jeroen van Glabbeek is mede-oprichter van ClubMessage, in 1999, tegenwoordig bekender onder de naam CM.com. Onder de stemknop en foto vind je een uitgebreider profiel.

Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je een bevestigingslink kunnen mailen.
Jeroen van Glabbeek CM

Met een soort aandelenuitgifte wist CM.com-oprichter Jeroen van Glabbeek de bankrekeningen van zijn bedrijf dit jaar met 100 miljoen te spekken. Tegelijkertijd wist hij dit jaar in één klap naamsbekendheid te krijgen bij heel Nederland en vele miljoenen wereldwijd door als naamsponsor verbonden te zijn aan het circuit waarop de F1-race in Zandvoort werd verreden. Als klap op de vuurpijl kwam daar nog een grote order bij van de overheid, die al hun betalingen voortaan laten verwerken door het bedrijf dat in 1999 is opgericht.

In eerste instantie werd CM.com groot het versturen van sms'jes in een tijd dat menigeen al lang gestopt is met de korte berichten op telefoons. Door bevestigingen van inloggegevens en verificatie-berichten wist Van Glabbeek juist in die branche een miljoenenbedrijf uit de grond te stampen met ondertussen een beursnotering en 600 medewerkers in 20 verschillende landen. Die beide getallen zullen nog gaan oplopen in de komende jaren, het plan is om met overnames verder te groeien.