Partner

Kia

Steeds meer zakelijke rijders ‘vallen’ voor Kia. Dat is geen toeval: de Aziatische autofabrikant brengt in hoog tempo aansprekende modellen op de markt die qua design, prestaties en betrouwbaarheid tot de absolute top behoren. En dat vindt niet alleen Kia zelf.

Kia hoofdbeeld partnerpagina

DE CORRIDOR 25 | BREUKELEN

E-mail: INFO@KIA.NL

Telefoon: 0888 - 542 542

Website: HTTP://WWW.KIA.COM/KIA-ZAKELIJK

In het hoofd én hart van de zakelijke rijder

Kia is klaar voor de volgende sprong

‘Een plaats in de top 5 van automerken in Nederland in 2020.’ Die heldere ambitie heeft Kia, dat de afgelopen jaren al een ongekende opmars beleefde. Op de particuliere markt behoort de Koreaanse autofabrikant nu al bij de top 3 van Nederland. Dankzij nieuwe, aansprekende modellen én juichende commentaren van gebruikers is Kia klaar voor de volgende sprong: de zakelijke markt.

Je zou er bijna van gaan blozen. Het ‘jonge’ Kia, pas sinds 1993 actief in Nederland, wordt de laatste jaren overladen met prijzen op het gebied van design, betrouwbaarheid en prestaties. Inmiddels is Kia het grootste Aziatische automerk in Nederland en op de zakelijke markt groeit de schare fans snel.

Dat gebeurt onder meer door de introductie van nieuwe modellen die voor de zakelijke markt razend interessant zijn. De introductie van de Niro en de Sportage (2016) leverde beide SUV’s in no-time een marktaandeel van 15 procent op in hun segment. Ook de luid bejubelde nieuwe Optima Sportswagon, Rio, Stonic en Picanto scoren uitstekend, terwijl de verrassende Stinger veel applaus oogst als het nieuwe sportieve vlaggenschip van Kia. De onstuimige groei op de fleetmarkt bewijst dat Kia zowel op kwaliteit als in de breedte kan laten zien wat het allemaal in huis heeft.

Wereldkampioen

En dat is nogal wat, vinden Kiarijders, consumentenpanels en onderzoeksbureaus. Zo werd Kia door het onafhankelijke onderzoeksbureau J.D. Power voor het tweede jaar op rij verkozen tot ’s werelds beste automerk. Die ‘wereldtitel’ is voor Kia een bevestiging: met aansprekend design, functionaliteit, een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding en een hoge mate van betrouwbaarheid kun je verder bouwen aan een toppositie als wereldmerk.

Hoge restwaarde

Over betrouwbaarheid gesproken: Kia is zo overtuigd van de kwaliteit van de eigen auto’s dat het –nog altijd uniek in de autowereld – standaard 7 jaar garantie geeft. Dat geldt voor alle modellen.

Ook voor de zakelijke markt en leasemaatschappijen is Kia in alle opzichten een interessante optie; de uitstekende restwaardes zijn daarbij voorname troeven. Daarnaast biedt Kia nog meer zakelijk ‘lekkers’ in de vorm van extra rijk uitgeruste zakelijke uitvoeringen, die aansluiten bij de missie van Kia: auto’s op de markt brengen die het hoofd én hart van zakelijk rijdend Nederland overtuigen.

Surprise!

Verbazingwekkend dat Kia zo snel groeit? Misschien voor de buitenwereld, niet voor Kia zelf. The ‘The Power to Surprise’ is immers veel meer dan alleen de slogan van Kia; het zit ook in het DNA van het bedrijf.

Benieuwd hoe Kia u kan verbazen? Kijk dan op kia.com

Artikelen en blogs van Kia