ActueelRetail

Miss Etam laat na herlancering vooral online stevige groei zien

Een filiaal van Miss Etam in Leeuwarden. Foto: ANP
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Miss Etam lanceert meerdere collecties per seizoen die zowel vertrouwde kledingstukken als trendy mode bieden. Het merk anticipeert op de actuele wensen van haar doelgroep. Zo biedt de kledingketen het aankomende najaar - onder de naam Lang - kledingstukken speciaal ontwikkeld voor de langere vrouw.

Melanie Barneveld, samen met Thomas Zonneveld de drijvende kracht achter de herlancering: ,,Onze klanten reageren vol enthousiasme op de terugkeer van het merk Miss Etam én over de nieuwe collectie. Wij zijn zeer verheugd dat wij hen de vertrouwde comfortabele Miss Etam-stijl kunnen bieden. Tegelijkertijd weten we ook nieuwe doelgroepen te bereiken."

Wij zijn zeer verheugd dat wij hen de vertrouwde comfortabele Miss Etam-stijl kunnen bieden. Tegelijkertijd weten we ook nieuwe doelgroepen te bereiken

Melanie Barneveld, Miss Etam

Miss Etam-items zijn er in een reguliere en een plus-size variant

De nieuwe Miss Etam-collectie bestaat onder meer uit tops, t-shirts, blouses, truien, broeken, rokken, jurken, jassen en vesten en de items zijn er in een reguliere en een plus-size variant. De collectie wordt elke week aangevuld met nieuwe items - pasvorm en maatvoering blijven ongewijzigd.

Lees verder onder de advertentie

Lees ook: Van maatje meer naar bijna niemand meer: het verval van modeketen Miss Etam