De senior communicatie-adviseur heeft begrip voor de mogelijk lastige keuzes van de overheid, aangezien het moeilijk is om vooruit te lopen op het wanneer en het exacte hoe van de Brexit. ''Bovendien is het ook een verantwoordelijkheid van ondernemers en ZZP'ers zelf om het nieuws te blijven volgen en daarop beslissingen te nemen en je voor te bereiden.'' Over de campagne is Helmers in ieder geval wel te spreken en hij heeft ook zo z'n ideeen over een mogelijke follow-up. ''Je kan natuurlijk een hele saaie Postbus51-campagne maken, maar ik vind dit veel creatiever.''
Podcast: Leuk zo'n blauw monster, maar helpt het Brexit te begrijpen?
Geschreven door: Redactie De Ondernemer
Leestijd 1 minuut •
Vorige week zat minister Stef Blok ineens met een blauw monster op zijn bureau. De reden: een grote campagne van de overheid om ondernemers via het 'Brexit-monster' te waarschuwen voor de aanstaande Brexit. De campagne werd al snel opgepikt door alle media, het werd meer dan ooit het ondernemersgesprek van de dag en dus: een geslaagde actie. Toch? Jerry Helmers van communicatie-adviesbureau Crown Media, geeft context in onze online radio-uitzending over Brexit.
Lees verder onder de advertentie