Marketing

Miss Lipgloss vlogt voor HEMA

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

%VIDEOWIDGET%

HEMA richt zich met deze samenwerking op meisjes en vrouwen tussen de 15 en 26 jaar. "Onze beautyproducten staan bij veel mensen op nummer één, maar jongeren oriënteren zich meer wijdverbreid", legt Marry Jansen-Kin van HEMA uit. "Jonge meiden van tegenwoordig groeien op met Instagram en Youtube waar beauty influencers zoals Miss Lipgloss een grote rol spelen. Wij hopen deze vrouwen te bereiken."

Miss Lipgloss blogt regelmatig over de make-up van HEMA. "Ze maakt vaak reviews, maar in deze tutorials leert ze mensen om te gaan met onze producten", aldus Jansen-Kin. "In de winkel is ook ruimte om advies te geven, maar niet elk uur van de dag. Dit helpt daarbij."

Lees verder onder de advertentie

EnthousiastSchultz, zelf groot fan van de winkel, geeft aan dat haar lezeressen altijd enthousiast reageren op blogs over beautyproducten van HEMA. "Deze match is dus een hele vanzelfsprekende en juist daarom voelt het zo goed."

HEMA laat weten dat Miss Lipgloss om te beginnen 5 vlogs maakt. "Wanneer de doelgroep enthousiast is en we mogelijkheden zien om meer vlogs te maken, is dat ook een optie."