Advertorial van Both Social

Advertorial Regio

Digital stategy in een pubquiz

Both Social heeft in samenwerking met Universiteit Twente en Saxion een origineel idee uitgewerkt om de kansen van een goede digitale strategie onder de aandacht te brengen. Menno Both presenteerde samen met zijn collega’s een korte pubquiz op het Business Festival Twente.

Both Social i.s.m. De Ondernemer 17 november 2018

Digital strategy business

Het gekozen onderwerp kwam daarbij voor zowel gevorderden als beginners op een interessante manier aan bod. ‘’Iedereen maakt kans op een prijsje’’, lachtte Both. ‘’Ons boek ‘Digital Future’ belooft de hoofdprijs te worden.’’

Menno Both is oprichter van Both Social, een bureau dat organisaties ondersteunt met online ambities op basis van het Digital Strategy Canvas. Hij heeft samen met Robin Effing van Saxion, Ton Spil van de Universiteit Twente en Bibian Ogbuji van de Universiteit Londen uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de belangen van digitale strategie in heden en toekomst. Daarvoor zijn interviews afgenomen van medewerkers van Heineken, Booking, Wehkamp, British Telecom en Randstad.

‘’Dat zijn bedrijven die hun zaken op het vlak van de digitale strategie goed voor elkaar hebben’’, weet Both. ‘’Het is inspirerend om met de beleidsmakers op dat gebied te kunnen spreken en die inspiratie proberen we met dit boek voor iedereen bereikbaar te maken. Op basis van het Digital Strategy Canvas kan een goede digitale strategie voor de toekomst worden gemaakt. Daarmee verkrijg je als onderneming of organisatie een voorsprong op de concurrentie.’’