ActueelRetail

YOOL Food Concepts brengt chocolademerk Happy Trails naar Albert Heijn

 
Happy Trails is met de smaken karamel-zeezout en cookies & cream landelijk verkrijgbaar.
 
Geschreven door:
Leestijd 2 minuten

YOOL Food Concepts introduceert het nieuwe chocolademerk Happy Trails bij Albert Heijn in Nederland. Het merk richt zich met witte Belgische chocoladeballetjes in de smaken karamel-zeezout, red velvet en cookies & cream op millennials die even willen ontsnappen uit hun drukke leven.

Lees verder onder de advertentie

Oprichters Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland zijn beide zelf millennial en gingen opzoek naar het recept om te onthaasten in een wereld waarin we onszelf wel erg veel druk opleggen.

De naam Happy Trails is een knipoog naar de zoektocht naar ultieme vrijheid welke van alle tijden is. In de jaren zestig en zeventig trok de vrije generatie er massaal op uit. Van Europa naar India en Nepal met als doel zichzelf ontdekken, avontuur beleven en het vinden van de ultieme bestemming.

Het lijkt er soms op dat er geen uurtje onbenut mag blijven in ons leven en dat terwijl we eigenlijk allemaal dromen van een onbezonnen leven op een tropisch eiland. Vanuit deze sterkte verlangens ontwikkelden we Happy Trails

Youri van Slingerland, Happy Trails

Albert Heijn omarmt HappyTrails en heeft het merk landelijk opgenomen

,,Wij laten je met Happy Trails ontsnappen uit je dagelijkse sleur. Even niets moeten. Even volop genieten. Carrière maken, gezond eten, sporten, socializen op verjaardagen. Het lijkt er soms op dat er geen uurtje onbenut mag blijven in ons leven en dat terwijl we eigenlijk allemaal dromen van een onbezonnen leven op een tropisch eiland of een dagje luieren in bed. Vanuit deze sterkte verlangens ontwikkelden we het chocolademerk Happy Trails. Albert Heijn omarmt ons concept en heeft ons merk landelijk opgenomen in de winkels waar we erg gelukkig mee zijn'', aldus Youri.

Lees verder onder de advertentie

Chocoladeballen zijn palmolievrij en beschikken over het Rainforest Alliance-keurmerk

,,Met onze chocoladeballen richten we ons op de ‘snackmomentjes’ van millennials die vooral erg lekker moeten zijn. Zo lekker dat je het zakje openmaakt en er van blijft snoepen totdat het op is'', vult Olaf aan. De snoepjes zijn palmolievrij, beschikken over het keurmerk Rainforest Alliance, worden lokaal geproduceerd en bevatten uitsluitend natuurlijke kleur- en smaakstoffen. De verpakkingen zijn 100 procent recyclebaar.

Oprichters Olaf Ouwerkerk en Youri van Slingerland van Happy Trails.

Lees ook: Driekwart van chocoladerepen in de wereld gemaakt door machines van Orangeworks in Oss

Lees verder onder de advertentie