Ga naar de inhoud
De Ondernemer Logo
  • Actueel
  • Retail
  • Horeca
  • E-commerce
  • Personeel
  • Innovatie
  • Financiën
  • Mobiliteit
  • ZZP
  • Partners
  • Branded Content
De Ondernemer Logo
  • Retail
  • Horeca
  • Mobiliteit
  • ZZP
  • Partners
  • Branded Content
Zoeken
De Ondernemer Logo
Actueel
Bekijk meer
  • Agro
  • Automotive
  • Banken
  • Bouw
  • Business Mobility Week
  • Data
  • Detailhandel
  • Dienstverlening
  • Digitalisering
  • Dit was 2022
  • E-commerce
  • Energie
  • Familiebedrijf
  • Fintech
  • Horeca
  • Logistiek en transport
  • Luchtvaart
  • Maakindustrie
  • Mobiliteit
  • Mode
  • Recreatie en toerisme
  • Retail
  • Telecom
  • Vastgoed
  • Visserij
  • Wet- en regelgeving
De Ondernemer Logo
E-commerce
Bekijk meer
  • Content marketing
  • Directmarketing
  • Digital marketing
  • Grand Prix Zandvoort
  • Neuromarketing
  • Reclame
  • Sales
  • Social media
  • Sponsoring
  • Storytelling
  • Telemarketing
De Ondernemer Logo
Personeel
Bekijk meer
  • Vitaliteit
  • Arbeidsmarkt
  • Leiderschap
  • Salaris
  • Arbeidsvoorwaarden
De Ondernemer Logo
Innovatie
Bekijk meer
  • Cybersecurity
  • Duurzaamheid
  • Energietransitie
  • Groei
  • Technologie
De Ondernemer Logo
Financiën
Bekijk meer
  • Belasting
  • Bedrijfsoverdracht
  • Crowdfunding
  • Faillissement
  • Cryptocurrency
  • Koopkrachtcrisis

Rob Schalker

A Fish Named Fred-oprichter Rob Schalker weet één ding zeker: verkoop geen product, verkoop een verhaal. Daar blogde hij over.

OverzichtAaron MirckAdriaan Hogervorst-de JongAli-boualiArko van BrakelBas van der VeldtBrechtje de LeijCharlotte MeindersmaCharlotte MelkertCor HospesCor MolenaarCor-molenaar-2Cristel van de VenDaan KeuperDaniëlle ChavanuDennis MensinkDesmond BoatengDevin SchoorDirk BeljaartsEdwin van der GeestEdwin van der HamEdwin van WijkElske DoetsEsther ReindersEva SchramFenna de ManFred RutgersGerard van den BroekGerben DerksGunter GulkerHans van TellingenIvo Samplonius en Rebecca van der WeijdeJacco VonhofJan de KeijzerJan MeermanJan van der SpoelJan van NederveenJan-van-nederveen-imkJob van den BergJohn LinJorg HartogJouri SchoemakerJuri HoedemakersJustin JansenKim TrotzLennard van OtterlooLieke WolfraadMaarten van Rossum en Peter de KeyzerMarco AarninkMark VletterMartijn AslanderMartin HersmanMartin van KranenburgMichaël van de PoppeNelleke GriffioenNico DijkshoornNiels MeijssenPatrick WesselsPeter de BoerPetra LubbersRalph van DamRemy GielingRob SchalkerRoel WolbrinkStef SmitThijs van DijkTom SchillerToni van DamTonie BroekhuijsenVincent van LettowWesley TerhaerdtWessel BerkmanWibe WagemansWillemijn VerloopWon YipHarry NijlandWouter GlaserHarry NijlandMarco Bouman

Rob Schalker

Bekijk meer
het heilige geloof van a fish named fred in full circle concepts
Blog

Het heilige geloof van A Fish Named Fred in full circle concepts

dierenvoeding als experience met storytelling wat zegt u
Blog

'Dierenvoeding als experience, met storytelling. Wát zegt u?'

rob schalker na 10 jaar a fish named fred alleen kun je de wedstrijd niet winnen
Blog

Rob Schalker na 10 jaar A fish named Fred: 'Alleen kun je de wedstrijd niet winnen'

hoe fashionmerk a fish named fred hans dulfer inzet voor storytelling
Blog

Hoe fashionmerk 'A fish named Fred' Hans Dulfer inzet voor storytelling

placeholder
Blog

Eigenzinnigheid, authenticiteit... waarom 'A fish named Fred' een succesvolle merknaam werd

Meer Rob Schalker

Volg het belangrijkste nieuws voor ondernemers

Ontvang dagelijks onze nieuwsbrief zodat je niets meer hoeft te missen

Schrijf je in
het heilige geloof van a fish named fred in full circle concepts
Blog

Het heilige geloof van A Fish Named Fred in full circle concepts

dierenvoeding als experience met storytelling wat zegt u
Blog

'Dierenvoeding als experience, met storytelling. Wát zegt u?'

rob schalker na 10 jaar a fish named fred alleen kun je de wedstrijd niet winnen
Blog

Rob Schalker na 10 jaar A fish named Fred: 'Alleen kun je de wedstrijd niet winnen'

hoe fashionmerk a fish named fred hans dulfer inzet voor storytelling
Blog

Hoe fashionmerk 'A fish named Fred' Hans Dulfer inzet voor storytelling

placeholder
Blog

Eigenzinnigheid, authenticiteit... waarom 'A fish named Fred' een succesvolle merknaam werd

Volg ons
De Ondernemer
  • Colofon
  • Copyright
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Adverteren
  • Partners
Rubrieken
  • Personeel
  • Verkiezingen
  • Expertblogs
  • Financiën
  • Innovatie
  • Marketing
  • Mobiliteit
De Ondernemer is onderdeel van DPG Media
DPG Media
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Privacy instellingen
  • Gebruiksvoorwaarden
KvK Nummer: 34172906 | BTW Nummer: NL810828662B01© 2025 DPG Media B.V. - Alle rechten voorbehouden