Ga naar de inhoud
De Ondernemer Logo
  • Actueel
  • Retail
  • Horeca
  • E-commerce
  • Personeel
  • Innovatie
  • Financiën
  • Mobiliteit
  • ZZP
  • Partners
  • Branded Content
De Ondernemer Logo
  • Retail
  • Horeca
  • Mobiliteit
  • ZZP
  • Partners
  • Branded Content
Zoeken
De Ondernemer Logo
Actueel
Bekijk meer
  • Agro
  • Automotive
  • Banken
  • Bouw
  • Business Mobility Week
  • Data
  • Detailhandel
  • Dienstverlening
  • Digitalisering
  • Dit was 2022
  • E-commerce
  • Energie
  • Familiebedrijf
  • Fintech
  • Horeca
  • Logistiek en transport
  • Luchtvaart
  • Maakindustrie
  • Mobiliteit
  • Mode
  • Recreatie en toerisme
  • Retail
  • Telecom
  • Vastgoed
  • Visserij
  • Wet- en regelgeving
De Ondernemer Logo
E-commerce
Bekijk meer
  • Content marketing
  • Directmarketing
  • Digital marketing
  • Grand Prix Zandvoort
  • Neuromarketing
  • Reclame
  • Sales
  • Social media
  • Sponsoring
  • Storytelling
  • Telemarketing
De Ondernemer Logo
Personeel
Bekijk meer
  • Vitaliteit
  • Arbeidsmarkt
  • Leiderschap
  • Salaris
  • Arbeidsvoorwaarden
De Ondernemer Logo
Innovatie
Bekijk meer
  • Cybersecurity
  • Duurzaamheid
  • Energietransitie
  • Groei
  • Technologie
De Ondernemer Logo
Financiën
Bekijk meer
  • Belasting
  • Bedrijfsoverdracht
  • Crowdfunding
  • Faillissement
  • Cryptocurrency
  • Koopkrachtcrisis

Adriaan Hogervorst-de Jong

Adriaan Hogervorst-de Jong is Head of Marketing bij Goboony, Europa's grootste camper-deelplatform. Hij schrijft over marketing bij scaleups.

OverzichtAaron MirckAdriaan Hogervorst-de JongAli-boualiArko van BrakelBas van der VeldtBrechtje de LeijCharlotte MeindersmaCharlotte MelkertCor HospesCor MolenaarCor-molenaar-2Cristel van de VenDaan KeuperDaniëlle ChavanuDennis MensinkDesmond BoatengDevin SchoorDirk BeljaartsEdwin van der GeestEdwin van der HamEdwin van WijkElske DoetsEsther ReindersEva SchramFenna de ManFred RutgersGerard van den BroekGerben DerksGunter GulkerHans van TellingenIvo Samplonius en Rebecca van der WeijdeJacco VonhofJan de KeijzerJan MeermanJan van der SpoelJan van NederveenJan-van-nederveen-imkJob van den BergJohn LinJorg HartogJouri SchoemakerJuri HoedemakersJustin JansenKim TrotzLennard van OtterlooLieke WolfraadMaarten van Rossum en Peter de KeyzerMarco AarninkMark VletterMartijn AslanderMartin HersmanMartin van KranenburgMichaël van de PoppeNelleke GriffioenNico DijkshoornNiels MeijssenPatrick WesselsPeter de BoerPetra LubbersRalph van DamRemy GielingRob SchalkerRoel WolbrinkStef SmitThijs van DijkTom SchillerToni van DamTonie BroekhuijsenVincent van LettowWesley TerhaerdtWessel BerkmanWibe WagemansWillemijn VerloopWon YipHarry NijlandWouter GlaserHarry NijlandMarco Bouman

Adriaan Hogervorst-de Jong

Bekijk meer
liever online of offline marketing waarom die tegenstelling verkeerd is
Blog

Liever online of offline marketing? Waarom die tegenstelling verkeerd is

b2b en b2c stiekem een pot nat
Blog

B2B en B2C: stiekem één pot nat

je doelgroep overtuigen van je product draai je reclame niet op je lievelingszender
Blog

Je doelgroep overtuigen van je product: 'Draai je reclame niet op je lievelingszender'

goed nieuws je klant is niet loyaal maar lui
Blog

Goed nieuws: je klant is niet loyaal, maar lui

hoe je een goed gevoel bij je merk creeert
Blog

Hoe je een goed gevoel bij je merk creëert

marketinglessen jouw merk is belangrijk maar ook weer niet zo enorm belangrijk
Blog

Marketinglessen: jouw merk is belangrijk, maar ook weer niet zó enorm belangrijk

Meer Adriaan Hogervorst-de Jong

Volg het belangrijkste nieuws voor ondernemers

Ontvang dagelijks onze nieuwsbrief zodat je niets meer hoeft te missen

Schrijf je in
liever online of offline marketing waarom die tegenstelling verkeerd is
Blog

Liever online of offline marketing? Waarom die tegenstelling verkeerd is

b2b en b2c stiekem een pot nat
Blog

B2B en B2C: stiekem één pot nat

je doelgroep overtuigen van je product draai je reclame niet op je lievelingszender
Blog

Je doelgroep overtuigen van je product: 'Draai je reclame niet op je lievelingszender'

goed nieuws je klant is niet loyaal maar lui
Blog

Goed nieuws: je klant is niet loyaal, maar lui

hoe je een goed gevoel bij je merk creeert
Blog

Hoe je een goed gevoel bij je merk creëert

marketinglessen jouw merk is belangrijk maar ook weer niet zo enorm belangrijk
Blog

Marketinglessen: jouw merk is belangrijk, maar ook weer niet zó enorm belangrijk

marketinglessen wat je kunt leren van de gele m
Blog

Marketinglessen: wat je kunt leren van de gele M

Volg ons
De Ondernemer
  • Colofon
  • Copyright
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Adverteren
  • Partners
Rubrieken
  • Personeel
  • Verkiezingen
  • Expertblogs
  • Financiën
  • Innovatie
  • Marketing
  • Mobiliteit
De Ondernemer is onderdeel van DPG Media
DPG Media
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Privacy instellingen
  • Gebruiksvoorwaarden
KvK Nummer: 34172906 | BTW Nummer: NL810828662B01© 2025 DPG Media B.V. - Alle rechten voorbehouden