Rob Schalker

Ceo van kledingmerk A fish named Fred

Rob Schalker is ceo van kledingmerk A fish named Fred, dat bekend staat om de kleurrijke en opvallende prints. Onder de stemknop en foto vind je een uitgebreider profiel

Vul hieronder je e-mailadres in zodat we je een bevestigingslink kunnen mailen.
Rob Schalker A fish named Fred 1280x800

Het gaat niet zozeer om het product, je moet een verhaal verkopen. Was getekend: Rob Schalker. Daarom richtte hij het herenkleding merk A Fish Named Fred op dat bekend staat om de kleurrijke en opvallende prints. Die eigenzinnigheid en authenticiteit moesten van de merknaam afdruipen. De boodschap? Verlaat de grijze massa! In elk ontwerp van A Fish Named Fred zit dan ook een knipoog verstopt om de doorsnee geklede man te inspireren om te gaan experimenteren.

Het bedrijf van Schalker is inmiddels actief in meer dan dertig landen. In eigen land opende A Fish Named Fred - nota bene - vorig jaar een brandstore in de Westfield Mall of the Netherlands, zette de online groei ook internationaal sterk door, want strategisch goed: Schalker en zijn team kwamen tijdig een 'care package' met aangepaste condities opgesteld voor hun internationale klanten. En die bleven. Onzekere coronatijden of niet, er werd ook nog verhuisd naar een gloednieuw hoofdkantoor in Lijnden. Met geheel in lijn met de merkwaarden, een concept store en fotostudio voor zijn creatieve team.

Rob Schalker: zijn heilige geloof in storytelling, voortdurende ondernemersoptimisme, de continu vernieuwing van zijn 'collectie-Fred' in de breedste zin des woords en dus strategische aanpak in een branche-onder-druk, staan voor deze topondernemer voor een heuse nominatie.

Lees hier een van zijn blogs:

Eigenzinnigheid, authenticiteit... waarom 'A fish named Fred' een succesvolle merknaam werd