"Vaak zijn er wat stellingen te vinden die niet onderbouwd worden", aldus Rens. "Ook bij organisaties als MKB-Nederland, het CBS en de Kamer van Koophandel zijn weinig gegevens beschikbaar." Het onderzoek van Rensen moet inzicht geven in hoe vrouwelijke ondernemers zaken doen, wat hun kwaliteiten zijn, hoe ze over zichzelf denken, hoe ze over mannelijke ondernemers denken en wat ze nodig hebben om te groeien.Over de uitslag wordt een rapport opgesteld. Het rapport wordt gedeeld met alle instanties die gaan over ondernemerschap en de deelnemers van het onderzoek.Meedoen?Ben jij onderneemster en wil je meedoen aan het onderzoek? Dat kan hier.
Groot onderzoek naar vrouwelijk ondernemerschap
Geschreven door: Redactie De Ondernemer
Leestijd 1 minuut •
Dat de groep vrouwelijke ondernemers groeit, is algemeen bekend. Maar veel gegevens over vrouwelijk ondernemerschap zijn er niet, merkte Tineke Rensen, die zelf ondernemer is. Ze start daarom een groot onderzoek.
Lees verder onder de advertentie