GoodHabitz werd in 2011 opgericht en biedt zakelijke klanten een keur aan digitale lessen en cursussen. Momenteel zijn er daarvan 150 beschikbaar is acht talen. GoodHabitz richtte zich in eerste instantie op de Nederlandse markt, maar is sinds 2016 ook in andere landen actief.
Lees ook: Waarom Maarten Franken (Goodhabitz) zo succesvol is met online trainingen
GoodHabitz is na BUX en Dott derde investering in Nederlands bedrijf voor Prosus
Met behulp van Prosus moeten nieuwe markten worden aangeboord. Wat in het voordeel spreekt van GoodHabitz is volgens Prosus dat het bedrijf al een vrij grote speler is op de markt voor onlinecursussen en dat het al winst maakt.
Voor Prosus is de investering in GoodHabitz de derde investering in een Nederlands bedrijf in korte tijd. Eerder stak het concern al geld in broker BUX en mobiliteitsbedrijf Dott.
Cursussen GoodHabitz
De Ondernemer en GoodHabitz bieden samen het pakket van trainingen aan, juist voor de lezers van De Ondernemer. Meer weten wat dit voor jouw organisatie kan betekenen? Kijk dan hier.
Oprichter Maarten Franken in 2020 nog in race voor Meest Inspirerende Ondernemer
Oprichter Maarten Franken - tevens genomineerd voor Meest Inspirerende Ondernemer van 2020 - was vorig jaar bij ons te gast tijdens de radio-uitzending in de Week van de Ondernemer. Luister dat interview onder nog eens terug.