MarketingDigital marketing

Marketing: zo helpt Louise Doorn (HelloMaaS) ondernemers bij digitalisering

 
beeld deondernemer
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

Louise Doorn is eigenaar van HelloMaaS. De ondernemer is ook de initiator van het in New York gestarte bedrijf waarin recruitment met Artificial Intelligence (AI) wordt gemengd tot een nieuw soort marketingbureau. Met succes. HelloMaaS helpt ondernemers en marketeers met de snel veranderende marketingwereld om te gaan, zeker nu veel ondernemers de stap naar digitaal willen maken. Je hoort er alles over in deze nieuwe aflevering van de Namarama Show. Host is als vanouds Floris Hülsmann.

Lees verder onder de advertentie

Louise Doorn was al zeer jong enorm ondernemend - daarover meer in deze podcast. Haar eerste baan in de marketing was bij de zender Eurosport. Doorn snapte al vroeg wat de kracht van social media is en hielp bedrijven als Philips daarbij. Met wereldwijd succes. Dat bracht de ondernemer uiteindelijk naar de stad van onze dromen: New York. Ze bleef daar langer dan voorzien en kwam in aanraking met de startupwereld van Silicon Valley. Een van de bedrijven die ze daar bijstond was Twitter.

Luister hierboven naar de podcast vol ondernemerszin, waardevolle (digitale) marketingtips, meer over cultuurverschillen en uiteraard antwoord op de vraag: waar staat HelloMaaS voor? Host Floris Hülsmann doet ook een duit in het zakje en geeft er betekenis aan.

Lees verder onder de advertentie

Lees ook: Reclame-expert Ed Stibbe: je naam als meest krachtige marketinginstrument