Podcasts

Thijs Talks
Caroline van Turennout (Zeeman): 'Online is er nog veel te doen'
Het is alweer tijd voor de achtste aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Presentator Thijs van Dijk is nog altijd actief met het samenstellen van het ultieme marketingelftal. De volgende kandidaat is Caroline van Turennout, verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en e-commerce bij textielsuper Zeeman. Welke positie krijgt zij op het veld? Beluister nu de podcast. ,,We zijn internationaal al behoorlijk actief. Maar er kan nog meer.''
7 april
Details
De Zo Genaamde Podcast
Sam Rohn (Red Je Pakketje): 'Een echt goede bedrijfsnaam verzinnen is moeilijk'
Floris Hülsmann ontvangt in aflevering zes van De Zo Genaamde Podcast Sam Rohn, ceo van koeriersbedrijf Red Je Pakketje. Een nog duidelijkere naam kan je je bijna niet wensen. Een naam die sinds 2015 hetzelfde is gebleven ondanks een veranderd businessmodel. Waarom eigenlijk? En bijzonder, zo hoor je in de podcast, de onderneming ontstond uit frustratie. ,,De verzorger verlengt de service van jouw winkel tot aan de deur.''
5 april
Details
De Zo Genaamde Podcast
Bij Welkom Energie is niet iedereen welkom: 'Wij maken de wereld iets minder slecht'
Naamexpert Floris Hülsmann ontvangt in de studio Jaap Bakker, directeur van Welkom Energie. Opvallend: in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, is niet elke energieconsument welkom bij het bedrijf. Hoe zit dat dan? Bakker legt het in deze podcast haarfijn uit.
1 april
Details
Thijs Talks
Auping-marketeer Ine Stultjens heeft geen gouden regels
De zevende aflevering van Thijs Talks gemist? In de jacht op zijn ultieme marketingelftal ging marcom-expert Thijs van Dijk in gesprek met Ine Stultjens, Manager Marketing & Communicatie bij Auping. Op welke positie stelt hij haar op? Luister en laat je inspireren. ,,Ik heb geen lijstje met gouden regels.''
30 maart
Details
De Ondernemer
Zo verandert Stephan Gonnissen met Switch de reclamewereld
Stephan Gonnissen is oprichter van het uitwisselingsprogramma voor creatieven bij reclamebureaus: Switch. Hij werkte al in de creatieve wereld vóór de uitvinding van het internet en kent de traditionele reclamewereld als zijn broekzak, maar sinds de digitale golf over reclame rolde, vond hij het pas echt interessant. Waarom? Luister daarvoor naar deze aflevering van de Namarama Show gepresenteerd door Floris Hülsmann.
27 maart
DetailsAlle programma's
Bekijk alle programma's
Weg uit de crisis: Belastingdienst onderdeel oplossing steun, herstel en groei
5 februari
Details
Gert-Jan Segers (CU): ‘Belangen ondernemers beter meewegen in coronabeleid’
4 februari
Details
Wopke Hoekstra (CDA): 'Afstand tussen bedrijfsleven en politiek nog te groot'
1 februari
Details
Bekijk alle afleveringen
Sam Rohn (Red Je Pakketje): 'Een echt goede bedrijfsnaam verzinnen is moeilijk'
5 april
Details
Bij Welkom Energie is niet iedereen welkom: 'Wij maken de wereld iets minder slecht'
1 april
Details
Hoe krnwtr gaat helpen aan een betere wereld zonder single-use drankverpakkingen
12 januari
Details
Bekijk alle afleveringen