MarketingStorytelling

Hoe deze ondernemer van elektrisch motorrijden een succes wist te maken

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

vorige

volgende

Lees verder onder de advertentie

Marchel Bulthuis hoeft niet rijk te worden van zijn bedrijf. ,,Laat mensen een proefrit maken. Ik vind het leuk om bij die mensen een smile te zien, ze zien ervaren dat het ook anders kan met het motorrijden.'' Bulthuis zijn story start in de regio waar hij als jongeling opgroeide, vlakbij het Groningse Pieterburen, bekend van de zeehonden en... De grasbaanmotorraces. ,,Je vindt er ook een van de oudste motorclubs van ons land'', vertelt de ondernemer in deze podcast.

Met storytelling en overtuigingskracht naar het elektrische succes

Maar wat vinden die motormannen en -vrouwen eigenlijk van zo'n elektrische motor? Hoe overtuigde Bulthuis hen van de duurzame racemonsters? En waar liep de ondernemer allemaal tegenaan toen hij in de VS op zoek ging naar de juiste elektrische tweewielers om te importeren? Niet alle reacties waren even positief, memoreert Bulthuis. Inmiddels is dat wel anders. De ondernemer weet hoe je storytelling slimkunt inzetten om het product - in dit geval elektrische motoren - aan de man en vrouw te brengen. Je hoort er alles over in deze niet te missen podcast.

Lees ook: Dit kan storytelling voor jouw bedrijf betekenen: kijk mee met deze Broodje Verhaal-video's

Lees verder onder de advertentie