MarketingStorytelling

Rob Schalker (A fish named Fred): 'Ons verhaal zit in al onze vezels'

 
beeld deondernemer
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

De podcastserie Fred Talk, eigen muziek op Spotify, een VR-game, bier, wijn en samenwerking met een bedrijf in sardientjes aan toe. Het is een enorme bron voor storytelling, de sterke gedachte achter het fashionmerk A fish named Fred. Ceo/founder Rob Schalker gaat er in Broodje Verhaal over in gesprek met storytelling-expert Cor Hospes.

Lees verder onder de advertentie

vorige

volgende

Lees verder onder de advertentie

Broodje Verhaal is een 9-delige videocast met storytelling-expert Cor Hospes, waarin een ondernemer tijdens het bereiden van een lunch letterlijk de ingrediënten van zijn ondernemersverhaal deelt. Wat wil hij bereiken en waarom? Welke obstakels moet hij daarbij zien te overwinnen? Niet onbelangrijk in de keuken: wat kookt hij van de lunchkaart? En: welke boodschap wordt er op de koelkast geplakt?

Disclaimer: het Broodjes Verhaal-team en gast waren coronaproof.

Niet alleen luisteren, maar ook meekijken in de keuken van Cor Hospes? Dat kan:Dit kan storytelling voor jouw bedrijf betekenen: kijk mee met deze Broodje Verhaal-video's