,,Het is onze ambitie om de relatie tussen consument en automerk te herdefiniëren en automotive retail te veranderen. Met de Polestar Spaces maken we het kopen van een auto weer eenvoudig, zonder gedoe. De Spaces zijn een belangrijk onderdeel van onze klantervaring en de plek waar we onze klanten daadwerkelijk ontmoeten”, aldus Thomas Ingenlath, ceo van Polestar. ,,Er is geen focus op harde verkoop. Als eenmaal de perfecte Polestar is geconfigureerd, kan de auto online worden besteld, waar en wanneer het de klant uitkomt.”
Want: Polestar biedt een volledig digitale ervaring waarin consumenten alles online kunnen regelen, tot het bestellen van de nieuwe auto aan toe. De Polestar wordt naar wens thuis of op kantoor afgeleverd. Maar, in de Spaces zijn ook specialisten aanwezig, de experts die alles weten over de filisofie en producten van het merk én die niet op commissiebasis werken.
Het is onze ambitie om de relatie tussen consument en automerk te herdefiniëren en automotive retail te veranderen.
Thomas Ingenlath, ceo Polestar
Polestar opent 'Spaces' in vier steden
De vier Nederlandse vestigingen worden onderdeel van het wereldwijd rap groeiende netwerk van Polestar Spaces, die op termijn méér gaan bieden dan alleen auto’s en de specialisten van Polestar. De Spaces worden ook ontmoetingsplekken waar lezingen en tentoonstellingen worden gehouden over onder andere architectuur, technologie en - uiteraard - auto’s.
De Polestar Spaces in Eindhoven en Rotterdam openen op 25 juli hun deuren. Op dezelfde dag gaat ook de pop-up Space in Leidschendam (Mall of the Netherlands) open. De permanente Polestar Space wordt daar op termijn geopend. De vierde Polestar Space - in Amsterdam - volgt later dit jaar..