Ilona van de Laarschot is verantwoordelijk voor prijswinnende reclamecampagnes voor onder andere opdrachtgevers als Douwe Egberts, KLM, AXE en IKEA.
Maar dat is niet de reden waarom Floris Hülsmann de copywriter voor de Namarama-podcast heeft uitgenodigd. Van de Laarschot heeft een bijzonder boekje geschreven: The Mobile Detox. Het draait daarin allemaal om een dertig dagen durende detox die ook jou als ondernemer moet helpen om wat minder met je telefoon bezig te zijn en wat meer met het runnen van een succesvol bedrijf.
Laten we er eerlijk over zijn, een smartphone is behoorlijk verslavend en kan enorm veel van onze tijd opslokken
The Mobile Detox: waarom het idee van minder schermtijd en meer creativiteit boeit
,,Want laten we er eerlijk over zijn, een smartphone is behoorlijk verslavend en kan enorm veel van onze tijd opslokken'', zegt presentator en namenexpert Hülsmann. ,,Maar dat niet alleen, het is ook bandbreedte in je hersenen die je verbruikt, zodat je niet meer op creatieve ideeën kunt komen. Ilona is niet tegen de smartphone, maar ze wil wel veelvuldig en overbodig gebruik ter discussie stellen.''
Het idee van minder schermtijd en meer creativiteit boeit de Namarama-host enorm en kan volgens hem ook in jouw leven bijdragen aan een positieve verandering. Leer en hoor alles over de detox in bovenstaande podcast.
Lees ook: Expert Floris Hülsmann (Namarama): 'Meerwaarde merknaam wordt enorm onderschat'