Innovatie

Het groeigeheim van woonwinkel Huus in De Ondernemer Live

 
Martijn Geerdink, mede-oprichter van Huus. Huus
Huus
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

Hoe groei je in vijf jaar uit van een plaatselijke meubelboulevard tot een online interieurwinkel die actief is in drie landen en jaarlijks 250.000 producten verkoopt? Die vraag staat centraal als Martijn Geerdink, mede-oprichter van Huus, aanschuift in De Ondernemer Live.

Lees verder onder de advertentie

Toen Martijn Geerdink in 2018 startte met online marketing had hij niet kunnen bedenken dat het zo snel zou gaan. Hij plaatste een Facebook-advertentie voor zijn meubelwinkel Huus en binnen no-time verkocht hij tientallen keren per dag hetzelfde bijzettafeltje.

Toen was hij nog de eigenaar van twee woonboulevards, inmiddels is Huus een online woonwinkel met 6 fysieke locaties, meer dan 160 medewerkers en een magazijn van 14.000 vierkante meter. Bovendien is Martijn een sponsorovereenkomst aangegaan met de club waarvan hij al jaren supporter is: FC Twente.

Het groeigeheim van Huus

Hoe heeft hij zo snel kunnen groeien? Hoe kun je als ondernemer slim gebruikmaken van social media en hoe zorg je ervoor dat je niet té snel groeit? Het zijn allemaal vragen die aanstaande dinsdag aan bod komen tijdens De Ondernemer Live.

Lees verder onder de advertentie

Naast Huus is er aandacht voor e-bikemerk Phatfour. Oprichter Pieter van Beusekom vertelt over de groei en toekomstplannen van deze oer-Hollandse fatbike. Ziet hij bijvoorbeeld kansen na het faillissement van concurrenten Van Moof en Qwic?

De Pitch

Ook is het dinsdag weer tijd voor een pitch. Berend Eberson van Grünten komt zijn bedrijf in gezonde voeding op de kaart zetten. Gaat het hem lukken om financiering binnen te halen?

De Ondernemer Live is dinsdag 6 februari van 11.00 uur tot 13.00 uur te zien via het YouTube-kanaal en homepage van De Ondernemer en te horen via New Business Radio.

Lees verder onder de advertentie