Bij JANZEN draait het volgens Van de Vossenberg dan ook om veel meer dan alleen de producten voor home & body. „Het gaat om het delen van ervaringen die ons dichter bij elkaar brengen. Om het creëren van een omgeving, waarin iedereen zich welkom voelt en een gevoel van verbondenheid ervaart. En om het inspireren van elkaar, om oprechte aandacht aan elkaar te schenken.”
Unieke formules en pure ingrediënten
In 2010 werd het eerste parfum geproduceerd, waarna er later nog veel meer volgden. De unieke formules en verschillende pure ingrediënten, maken de producten van JANZEN volgens Van de Vossenberg een onmisbaar element in elk huis. „Het zijn geuren en crèmes die zorgen voor een puur en ontspannen moment van thuis komen. Onze producten worden met zorg en liefde ontwikkeld met oog voor detail. We omarmen minimalisme, waardoor de producten passen in ieder interieur.’’
Door de feestelijke kleuren zijn dit de perfecte cadeaus om je medewerkers of relaties mee te verrassen tijdens de feestdagen
JANZEN kent naast de core-collection, ook een Special Collection. Daarbij kun je volgens Van de Vossenberg onder meer denken aan luxueuze concepten in goud en zilver. „Onze Special Collection Euphoria in goud is vorig jaar gelanceerd, en binnenkort komt daar een tweede geurlijn binnen de Special Collection bij, maar dan in het zilver, met de naam Heavenly. Door de feestelijke kleuren zijn dit de perfecte cadeaus om je medewerkers of relaties mee te verrassen tijdens de feestdagen. Ze hebben de strakke verpakkingen die je van JANZEN gewend bent, maar dan in een extra feestelijk jasje.”
Samenwerking met Chantal Janzen
Daarnaast gaat JANZEN ook bijzondere samenwerkingen aan, zoals die met &C Media, het lifestyle merk van Chantal Janzen. „Dergelijke samenwerkingen zijn, althans in Nederland, nog echt uniek in deze branche. Er is dan ook erg veel vraag naar!” Samen met &C Media startte JANZEN een samenwerking in drie verschillende geurlijnen. „Wij delen eenzelfde naam, dus dat sprak het team van &C Media in de eerste plaats aan. Daarnaast hebben we beiden een frisse uitstraling en spreken we dezelfde doelgroep aan.’’ Dat maakte de match compleet! Inmiddels zijn er drie &C x JANZEN geurlijnen én &C kerstgeschenken en giftsets. Daarmee spreken we een hele brede doelgroep aan.’’
Samen met Chantal Janzen en haar team hebben we drie geurcollecties ontwikkeld
Oog voor duurzaamheid
De producten van JANZEN worden geproduceerd met natuurlijke ingrediënten. Bij die productie wordt volgens Van de Vossenberg rekening gehouden met milieu, natuur en landschap. „Voor onze giftsets wordt gebruik gemaakt van mono-materiaal om het recycle proces zo makkelijk mogelijk te maken. Daarnaast werken we steeds meer met navulverpakkingen. En zijn alle bodyproducten van JANZEN vegan en vrij van parabenen, siliconen, aluminiumsulfaten. Tot slot gebruiken we voor onze kaarsen een was op natuurlijke basis, die schoon opbrandt en heerlijk geurt.’’
Give it a touch of happiness
De kerstgeschenken zijn er van 19,95 euro tot en met 59,95 euro, in verschillende uitvoeringen. Daardoor is het volgens Van de Vossenberg heel toegankelijk om voor een cadeau van JANZEN te kiezen. „Iedereen vindt het fijn om een set van JANZEN te krijgen, omdat het voor ieder wat wils is, en een merk met een Nederlandse touch.’’
De combinatie van kennis, kwaliteit, vakmanschap, pure ingrediënten en noordelijke esthetiek, zorgen voor genietmomenten
Met een kerstgeschenk van JANZEN geef je volgens Van de Vossenberg een combinatie van kennis, kwaliteit, vakmanschap, pure ingrediënten en noordelijke esthetiek, wat zorgt voor genietmomenten. „En dat is niet alleen een cadeautje om te krijgen, maar zeker ook een cadeautje om te geven!”