Loyals Group komt voort uit het huidige Loyals, dat onder de groep gaat vallen. Daarnaast heeft Loyals Group onlangs het videocontentbureau PPCRN en e-commercespecialist Stimmt ingelijfd. Binnenkort maken Youri Lieberton en Jerry Remmers, die de groep gaan leiden, meer overnames bekend.
Remmers: ,,We zien dat onze diensten in de afgelopen twintig jaar onmisbaar zijn geworden en dat de markt recent sterk consolideert. Daarbij constateren we dat ook het middenbedrijf opzoek is naar één bureau dat hen helpt op meerdere disciplines. Klanten willen een aanspreekpunt voor strategie en executie. Door ons op te stellen als een sterke club met in-house specialisten kunnen we hen hierin tegemoet komen, ook omdat wij als groep de eerste zijn met honderd procent focus op het middenbedrijf.”
Ons doel is altijd heel duidelijk geweest: wij willen het beste bureau zijn voor het middenbedrijf op het gebied van digitale innovatie en merkenbouw
Youri Lieberton, ceo Loyals Group
Met actieve buy en build-strategie wil Loyals Group specialistische organisaties overnemen
Loyals Group gaat zich sterk profileren op digitale innovatie, content, marketing en merk. Op deze vlakken gaat de groep uitbreiden door specialistische bedrijven in te lijven. Met een actieve buy en build-strategie wil Loyals Group specialistische organisaties overnemen om door te groeien als marktleider in het midden segment.
Ceo Lieberton: ,,Ons doel is altijd heel duidelijk geweest: wij willen het beste bureau zijn voor het middenbedrijf op het gebied van digitale innovatie en merkenbouw. Bij die ambitie hoort het allerbeste team. Dan moet je groeien, focussen en keuzes maken. In een sterk consoliderende markt als de onze is het eten of gegeten worden. Wij kiezen voor dat eerste en gaan vol gas voor onze ambitie. Met behulp van extern kapitaal van Sofindev kunnen we nu de beste mensen om ons heen verzamelen.”
Lees ook: Boek Thijs Verheul 'is een goede, voor jonge, startende ondernemers'