Bekijk de video:
Hij ervaart het zelf als veelgevraagd spreker en best verkopende managementboeken auteur: de wereld verandert, wat betekent dat voor mij en de relatie met mijn klanten? Ga geen verlies maken op je verkopen, zegt Jos Burgers: ,,Verlies zorgt voor extra druk. Als je niets verkoopt kun je het maar beter rustig hebben en nadenken over de toekomst. Want als het moment daar is dat je weer aan de slag kunt, moet je er voor honderd procent staan. Overleg daarom juist nu met je medewerkers: hoe kunnen zij de klanten straks helpen? Hoe kun je extra uren draaien. Laat ze vooral zelf met ideeën komen, de creativiteit zal ze stimuleren en daar profiteert iedereen van.”
Support tijdens het thuiswerken
Juist nu is het moment om ondernemers te supporten. Dat doen we met een efficiënt werkend en veilig netwerk, waar Vodafone Business als telecombedrijf hard voor werkt. In deze tijd beseffen we meer dan ooit hoe belangrijk het is om met elkaar verbonden te zijn en te blijven. Ondernemers hebben hun handen vol aan het draaiend houden van hun bedrijf. Vodafone Business helpt ondernemers daarin graag, niet alleen met ons stabiele netwerk en innovaties, maar ook met inspiratie. Daarom organiseren wij samen met Vodafone Business deze Koffie College-interviews; iedere dinsdag en vrijdagochtend inspiratie voor de zaak met een goede kop koffie. Thema’s als leiderschap, marketing/sales, technologie en innovatie, en finance en future komen voorbij. Wilt u weten wat Vodafone Business nog meer voor uw bedrijf kan betekenen? Lees dan dan hier verder.
De Koffie Colleges bestaan uit tien videogesprekken met inspirerende topspecialisten en/of ondernemers, elke dinsdag en vrijdag om 11.00 uur bij De Ondernemer, gepresenteerd door Thomas Hendriks. Eerder: