Eshuis BV won de prijs, de Label Industry Global Award For Innovation, met een etiket dat door gebruikers van de fles in een 3D-strik veranderd kan worden. ,,We zijn erg blij met de prijs'', vertelt medewerkster van het bedrijf Claudia Platvoet. ,,Het is echt een stukje erkenning voor 18 maanden lang heel hard werken.''
Wereldwijd
Het etiket is speciaal voor de kerstdagen ontworpen, en zal rond die tijd ook op Coca Colaflessen in Nederlandse winkels te zien zijn. Daarnaast zal het etiket ook in 39 andere landen op Coca Cola flessen komen te staan.
De tekst gaat verder onder de foto
Foto: Eshuis BV
Ongebruikelijk
De Amerikaanse jury roemde de inzending van Eshuis BV vanwege het unieke ontwerp. “Het label is een vrij ongebruikelijk en ander label wat fun en interactie biedt. Het is een technisch intelligente oplossing die op high speed lijnen verwerkbaar is. Het geeft de consument en de brand ‘a playful seasonal value’.”
Meer prijzen
Het etiket van Eshuis maakt eind van deze maand ook nog kans op een Duitse prijs in de verpakkingsindustrie, in november is er kans op een prijs in Londen.